Start > Körkortsforum > Väntetid efter 4 uppkörningar

Väntetid efter 4 uppkörningar

Gäst 2018-09-26 12:15 ! Citera #
Ska göra min fjärde uppkörning imorgon, har för mig att jag läst någonstans att man måste vänta väldigt länge efter 3-4 uppkörningar. Kan man få tider snabbt även efter 4 uppkörningar? Klarade teorin på första och vill inte behöva göra om det.
Layla 2018-09-26 14:24 ! Citera #
Hej
Man betala mycket och måste vänta länge för att göra uppkörningar och flera gång .jag vänta som dig vilken stad din uppkörning ?
Gäst 2018-09-26 14:43 ! Citera #
Gå in på trafikverkets hemsida och kolla tider varje morgon som andra har avbokat. Speciellt måndagar brukar det komma upp nya tider för kommande vecka. Jag har bokat i Farsta och där har det iallafall varit så, vet dock inte hur det är på andra orter.
Gäst 2018-09-26 15:15 ! Citera #
Gäst 2018-09-26
Gå in på trafikverkets hemsida och kolla tider varje morgon som andra har avbokat. Speciellt måndagar brukar det komma upp nya tider för kommande vecka. Jag har bokat i Farsta och där har det iallafall varit så, vet dock inte hur det är på andra orter.
Så jag kan få tider snabbt trots att jag kört upp 4 gånger?
Gäst 2018-09-26 19:08 ! Citera #
Gäst 2018-09-26
Så jag kan få tider snabbt trots att jag kört upp 4 gånger?
Vad är det du inte förstår? Folk avbokar tider och du kan om du uppdaterar sidan i närtid se tiden och boka.

Men ja, du har förlorat prioritet för du är en storkuggare. De tvingar dig på mindre prioritet så andra ska få försöka köra upp.

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 19:38
3
I dag 18:02
10
I dag 00:37
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo