Är det bara jag som tycker att körkortonline suger?? De är väldigt otydliga med det dem frågar, de är även väldigt dåliga på förklara vissa svar till frågor Har testat två andra körkorts sidor innan där jag pluggat teori där var frågorna väldigt tydliga och man förstog allting men jag förstår ingenting här???
Är det bara jag som tycker att körkortonline suger?? De är väldigt otydliga med det dem frågar, de är även väldigt dåliga på förklara vissa svar till frågor Har testat två andra körkorts sidor innan där jag pluggat teori där var frågorna väldigt tydliga och man förstog allting men jag förstår ingenting här???
Frågorna härinne är ju pisslätta!
Om du tycker att denna sidas formuleringar är konstiga, vänta tills du ser det riktiga provet på Trafikverket.
Där kan vi verkligen börja snacka om omformulerade frågor
Jag tycker de är bra, men jag har ju inte skrivit teoriprovet ännu. Tycker inte det är svårt att förstå förklaringarna, de är på ungefär samma nivå som körkortsboken, kortfattade förklaringar på lätt svenska. Ibland är frågorna lite lurigt formulerade, men det är ju bara för att man ska bli beredd på att det kan vara konstiga formuleringar på det riktiga provet sen.
Jag har i princip uteslutande pluggat teori genom Körkortonline och skrev teoriprovet för första gången häromdagen. 59 rätt av 65 möjliga! Frågorna på teoriprovet är i samma stuk som frågorna här på Körkortonline.