Start > Körkortsforum > Väntetid

Väntetid

vallen 2010-02-14 19:54 ! Citera #
Är det någon som vet hur lång väntetid det ska vara för att få uppkörningstid? Jag ställde mig i kö genom min trafikskola i början av december och har fått tid i slutet av mars(!) vilket jag tycker känns väldigt länge.
Erika 2010-02-16 18:34 ! Citera #
Oj!

Jag reagerade på din väntetid.Jag bokade min uppkörning idag, och ska ha den nästa fredag, 26/2. Din väntetid var chockerande!

Erika
Jxeey 2010-03-22 14:50 ! Citera #
Om det är första gången du ska köra upp så har du företräde. Om du har misslyckad på förarproven så kan det ta månader. Du kan dock ringa varje morgon efter tider kanske det finns någon som har avbokat, då kan du få köra.
Gäst 2010-03-27 09:35 ! Citera #
Hej!

Körde upp i torsdags. Det var en ganska petig kontrollant och jag tittade bara 4 ggr innan jag körde ut på en väg. Borde tittat 5 ggr för det kom en galning i fullt ös. Han var ca 6-7 billängder från mig när jag hade kört över till andra vägbannan så det var inte nära en krock eller så. Men tillräckligt nära för att få ett påpekande från kontrollanten. När vi kom fram sa han att det var synd att jag inte uppmärksammat den bilen vilket avgjorde att jag inte fick mitt körkort.

Att vänta på ny tid är det värsta av allt... lätt att tänka för mycket på alla problem som kan uppstå. Men man får försöka ta problemen när de kommer och inte låååångt innan. Gick direkt med min körskollärare bort till trafikskolan och bokade ett nytt prov, samma dag på em. Var lite svårt att ladda om men åt middag och ”knarkade” rosenrot och coca cola. Det hjälpte lite. Men när jag körde på em var jag säker på att jag inte hade klarat mig. Var tröttare och hade inte alls kört lika bra som på morgonen så jag bara väntade på att kontrollanten skulle säga att det inte var godkänt. Men när han öppnade munnen var det inte det han sa. Blev tvungen att fråga om :o :o :o . Då sa han det ingen - Ditt körprov är i sin helhet godkänt! Kunde inte tro att det var sant... men nu efter några dagar börjar jag begripa att jag faktiskt har fått körkort! :lol: :lol: :lol:

Så när det gäller väntetid kan jag tänka mig att det var en riktig flax :D . Hade första körningen kl 09.00 och andra 14.45 samma dag! Det var en hektisk dag med det kändes riktigt bra när allt var klart!

MVH R-M
Gäst 2010-06-01 12:52 ! Citera #
Tar det så lång tid att få tid för det? :P
Gäst 2010-06-06 07:35 ! Citera #
:lol: :lol: :lol:

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
4
I dag 19:43
1
I dag 18:18
1
I dag 14:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest