Start > Körkortsforum > Teoriprov

Teoriprov

Tjenis 2018-09-10 13:39 ! Citera #
Tja , har gjort teorin nu å kuggade andra gången nu med 50 poäng ha ni förslag på sidor utöver elevcentralen skulle vara tacksam för svar.
MNGRD 2018-09-11 20:02 ! Citera #
Hej! Jag gjorde så att jag läste boken pärm till pärm två gånger, sen så körde jag olika typer av testfrågor just för att inte bara memorera frågorna utan just att förstå det jag svarar på. Jag gjorde frågor här på körkortonline.

MEN! Ett stort tips. Att bara skimma igenom övningsprov för att få flest rätt hela tiden kommer du inte lära dig ett dugg utan bara att memorera frågor... Markera de frågor som du inte är riktigt 100 på och LÄS FÖRKLARINGARNA på varje fråga du svarat fel på. Även dom du svarat rätt på och förstå helheten att varför en regel finns, tanken bakom en skylt osv.

Klarade idag på mitt första försök med 54/65. Stort lycka till och till det absolut viktigaste - tappa inte självförtroendet!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I går 21:53
2
I går 19:03
2
I går 13:21
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo