Start > Körkortsforum > Sollentuna Trafikskola erfaren…

Sollentuna Trafikskola erfarenhet ?

Gäst 2018-09-09 17:59 ! Citera #
Tog intensivutbildning här , men hann inte ens gå igenom hälften av allt man skulle gå igenom , och teorin fick man sköta helt själv , kollade knappt i övningsboken mellan övningarna . Läraren kollade mycket i sin telefon och låg nästan ner i bilen hela tiden under övningarna .
Körde ”för sakta” i villaområde då jag körde i 20 istället för 30 , då det var skymd sikt , vilket de på uppkörningen tyckte var mycket bra att jag gjorde med . Övningskörde privat efter detta och pluggade teorin med , klarade teori på första och uppkörning på andra i Uppsala efter det .
Gäst 2018-09-09 22:38 ! Citera #
Fan va dålig skola!
Gäst 2018-09-14 11:46 ! Citera #
Gäst 2018-09-09
Tog intensivutbildning här , men hann inte ens gå igenom hälften av allt man skulle gå igenom , och teorin fick man sköta helt själv , kollade knappt i övningsboken mellan övningarna . Läraren kollade mycket i sin telefon och låg nästan ner i bilen hela tiden under övningarna .
Körde ”för sakta” i villaområde då jag körde i 20 istället för 30 , då det var skymd sikt , vilket de på uppkörningen tyckte var mycket bra att jag gjorde med . Övningskörde privat efter detta och pluggade teorin med , klarade teori på första och uppkörning på andra i Uppsala efter det .
Hade två olika lärare där, och båda satt och stirrade ned i sina mobiltelefoner under nästan hela körningen.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
93
I går 22:20
6
2024-03-27 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest