Start > Körkortsforum > Klarade uppkörningen

Klarade uppkörningen

Gäst 2018-09-04 14:33 ! Citera #
Fan va gött asså skulle kunna skriva flera A4 papper om vad jag tycker är fel med trafikverket etc etc men pallar verkligen inte. Är bara glad att jag klarade skitet så att jag inte behöver spendera massa tid pengar och stressa över lektioner och uppkörning. Fan va gött.

Btw, kan lätt säga att jag var en mer självsäker och bättre förare första två proven. Fy fan.
Gäst 2018-09-04 14:41 ! Citera #
Btw mitt största tips till folk som ska ta körkort e att inte läsa detta forum och liknande, för mig personligen ledde det bara till negativitet och stress!

mvh, ts
Gäst 2018-09-04 19:29 ! Citera #
Yep....

Kollar ibland....men håller med dig, kan bli att man ”stressas” o blir mera ”skrämd” då man läser inlägg.

Har kortet själv sen 1.5år tebax...
Klarar det aldrig 2018-09-04 23:15 ! Citera #
Kuggat 4 gånger nu..... när ska det vara över??? vet att det kan tyckas privligerat och bortskämt men hela grejen med detta har gjort att jag har gått in i depression, vilket i sin tur förvärrar körningen. Kul.
TS 2018-09-05 06:44 ! Citera #
Förstår precis vad du går igenom, hoppas verkligen du klarar det och kan bli fri från eländet. Vet inte själv vad jag skulle gjort om jag kuggat.
Gäst 2018-09-05 16:19 ! Citera #
Grattis! Trafikverket är verkligen maffia
Gäst 2018-09-09 14:11 ! Citera #
Trafikverket är det bästa argumentet för en libertarian regering.
Klarar det aldrig 2018-09-15 09:43 ! Citera #
Hörni igår körde jag upp för 5e gången, den andra gången i Sollentuna, OCH DET GICK FÖR SIG. Jag ansåg mig vara 100% redo för en månad sen, men det var jag ju tydligen inte. Mitt största tips är att ge det tid, trodde jag kunde klara det på lite mer än en månad, men det krävdes faktiskt nästan tre. Rekommenderar Sollentuna, inte bara för att de godkände mig då jag blev kuggad den 4e gången där, utan för att all kritik de har känns mycket befogad. Uppsala/Enköping-gänget kan ta sig.
Klarar det aldrig 2018-09-15 09:45 ! Citera #
Vill också rekommendera Edsbergs trafikskola, hade aldrig klarat det utan dem!
Lucky 2018-09-22 22:55 ! Citera #
Grattis som fan! Bra jobbat, jag har haft mitt i 2 år och är forfarande stolt att jag fixade det, min prövotid har gått ut!! Känns skönt de med, det är bara tuta och köra vidare

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 19:38
3
I dag 18:02
10
I dag 00:37
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest