Start > Körkortsforum > Uppkörning: Farsta eller Solle…

Uppkörning: Farsta eller Sollentuna

Drive August 2018-08-23 20:21 ! Citera #
Har någon några tips, eller spelar det ingen roll ?
Gäst 2018-08-23 21:20 ! Citera #
Spelar ingen roll!
Drive August 2018-08-23 22:19 ! Citera #
Tack för svaret!
Jag har bokat in mig privat och det blev Farsta. Sedan detta blev väldigt spontan då jag har en månad med mindre arbetsuppgifter så tänkte använda tiden och satsa 100%
Tanken är att gå tre veckor på intensivutbildning. (jag har övningskört två år sedan också) Om det inte räcker får jag vara ärlig mot mig själv och avboka
Kan man göra teoriprovet och avboka uppkörningen?
Kanske blir det dumma frågor men är ny och är inte så informerad i den administrativa.
Gäst 2018-08-23 22:32 ! Citera #
Drive August 2018-08-23
Tack för svaret!
Jag har bokat in mig privat och det blev Farsta. Sedan detta blev väldigt spontan då jag har en månad med mindre arbetsuppgifter så tänkte använda tiden och satsa 100%
Tanken är att gå tre veckor på intensivutbildning. (jag har övningskört två år sedan också) Om det inte räcker får jag vara ärlig mot mig själv och avboka
Kan man göra teoriprovet och avboka uppkörningen?
Kanske blir det dumma frågor men är ny och är inte så informerad i den administrativa.
Du kan alltid avboka uppkörningen om du gör det minst 24 timmar innan provtiden.
Gäst 2018-08-23 22:36 ! Citera #
Om inte annat får man ju veta hur bra ens hjärna reagerar på uppkörningen, och lite info om vad man kan förbättra (beror på inspektören, en del säger typ ”gå till en bilskola”, andra ger utförligare beskrivning.
Drive August 2018-08-23 22:39 ! Citera #
Haha sant sant.. :D

Hoppas på det bästa :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 19:38
3
I dag 18:02
10
I dag 00:37
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest