Start > Körkortsforum > Om man kuggar uppkörningen hur…

Om man kuggar uppkörningen hur lång tid tar det till det 2:a försöket?

Gäst1 2018-08-19 23:14 ! Citera #
Som titeln säger, jag är ganska orolig över uppkörningen och har haft en del vänner som inte tog körkortet förrän tredje försöket. Jag började nyligen med att övningsköra så jag vet att det är ett tag kvar tills jag ska ha min uppkörning men jag vill ju undvika med att dra ut det då det krockar med mitt schema. Så om jag skulle kugga på uppkörningen brukar trafikskolan kunna boka in dig inom en rimlig tid, har de en öppen tid för dig ifall man misslyckas eller måste man vänta i flera veckor? Helst så vill man ju slippa göra om teoriprovet o ta körkortet så fort som möjligt.
Yaz 2018-08-20 07:19 ! Citera #
det går att boka nästa uppkörningen även nästa dagn. När som helst hittar du ledig tid du kan boka.blev du kuggade kolla upp vilka fel du har gjort öva mer på det och forsök igen och igen tills du klara det .. Never give up . Lycka till

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov