Start > Körkortsforum > Teoriprovet osv!!

Teoriprovet osv!!

hermela 2018-08-17 19:11 ! Citera #
Hur pluggar ni inför teorin? Och ni som redan klarat, hur gjorde ni? Försöker plugga så mycket som det bara går men känner mig ändå osäker och nervös. Please skriv alla tips ni kan komma på, precis ALLT hjälper mig just nu ..
Alexandra 2018-08-17 23:07 ! Citera #
Läste boken 3 gånger
Gjorde alla dataprov på körskolan (12 prov med vardera 72 frågor)
Gjorde några tester på elevcentralen samt här på körkortonline
Klarade provet på första försöket.
Malin 2018-09-01 07:28 ! Citera #
Kanske har du nu redan klarat teorin eftersom det är ett par veckor sedan du skrev inlägget. Men svarar ändå, om det inte hjälper dig hjälper det kanske någon annan.

Jag läste boken, skrev upp sådant som jag tyckte var klurigt eller bara vill bearbeta mer. Det hjälper mig.
Gjorde alla förberedelser, samt 12-13st slutprov/test-teoriprov på elevcentralen.se, samt skrev lite andra gratistester.
Repeterade anteckningar.
Men passade även på att titta på lektionsmaterial på Youtube, Sunne trafikskola har bra genomgångar där, men finns även andra som lägger ut lektioner på sådant som är viktigt.
Sedan försökte jag tänka teorin till praktiken. Alltså vad gör jag i dessa situationer. Avslutade kvällen innan med att repetera och ögna igenom boken.
Skrev godkänt på första försöket med god marginal.

Lycka till ni som kämpar med teorin!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I går 21:53
2
I går 19:03
2
I går 13:21
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov