Start > Körkortsforum > Behöver hjälp/tips inför teori…

Behöver hjälp/tips inför teoriprov!

Emla 2018-08-17 12:53 ! Citera #
Jag blir helt jävla galen på mig själv får ångest och känner mig helt värdelös... Idag kuggade jag på mitt teoriprov för 11 gången i rad, vad gör jag för fel? Är jag inte redo kanske? Behöver seriöst hjälp. De som stressar mig mest är att jag har bara en vecka på mig att klara detta, annars får jag göra om uppkörningen och teoriprovet igen!!! Någon som kan relatera till min suitvation? För jag känner mig så ensam.
Gäst 2018-08-17 13:25 ! Citera #
Det bästa är att du läser om boken hela tiden och ber din nära och kära förhöra dig. Jag kuggade för andra gången idag
The Guest 2018-08-17 13:35 ! Citera #
11 gånger låter alldeles för mycket. Hur har dina senaste resultat sett ut?

Vad upplever du som svårast? Miljöfrågor? Trafikregler? Trafiksäkerhet?
Emla 2018-08-17 14:11 ! Citera #
Hamnar alltid på mållinjen typ 49-50-51 :/ jag vet ju att jag kan liksom men får typ hjärnsläpp när jag sitter där o gör provet.. jag tycker ” fordons frågorna är lite svåra o tydligen trafikreglerna. Försöker få min sambo till att förhöra mig men han tycker de är tråkigt o ger typ upp att hjälpa mig :( o suckar varje gång jag får underkänt typ.... Stress mage deluxe!
Gäst 2018-08-17 15:55 ! Citera #
Kuggat 3 ggr på uppkörningen ..........ångest....nu måste jag göra om allt igen för tiden gått ut
Gäst 2018-08-17 16:54 ! Citera #
Få någon i din närhet som har körkort som kan förhöra dig istället
Gäst 2018-08-17 22:41 ! Citera #
Var körde du, du som har kuggad 3je ggr...
Det finns i boken två inlärningssätt: ena är ytinlärning det andra kommer ja inte ihåg, men det är den andra man bör sträva efter.... plugga får att du ska använda det i hela livet och inte bara för att klara teoriprovet. Jag pluggar varje dag men svårt att veta om jag gör det första eller det andra inlärningssättet. :?
Alexandra 2018-08-17 23:09 ! Citera #
Gäst 2018-08-17
Var körde du, du som har kuggad 3je ggr...
Det finns i boken två inlärningssätt: ena är ytinlärning det andra kommer ja inte ihåg, men det är den andra man bör sträva efter.... plugga får att du ska använda det i hela livet och inte bara för att klara teoriprovet. Jag pluggar varje dag men svårt att veta om jag gör det första eller det andra inlärningssättet. :?
Jag tror du menar ”Djupinlärning”... Då pluggar man för att minnas det som man pluggar :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I går 21:53
2
I går 19:03
2
I går 13:21
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov