Start > Körkortsforum > AM teoriprov 2018. Är det svår…

AM teoriprov 2018. Är det svårt?

xxxtentacion 2018-08-09 00:16 ! Citera #
Har teoriprov imorn och är skit nervös, jag undrar om provet är svåvare eller lättare än man tror. jag har skrivit ut hela boken och förstår alla frågor. gjort test online tex körkortonline och satt nästan alla frågor. vad är det för slags frågor?
Gäst 2018-08-09 00:50 ! Citera #
Tja, gjorde AM teoriprovet sommaren 2016 men blev kuggad, 51/52, så jag sket i att ta kortet den sommaren men testade igen sommarn därpå, 2017, och fick AM korter. Frågorna jag kommer ihåg handlade bla om miljö, dvs kväveoxid, katalysator osv. ’’Människan’’; LABS, att inte röra på något om det inte förvärrar situationen, alkohol osv osv. Tyckte att frågorna var väldigt lika dem jag övade på STR appen.. Dock blev det lite så att jag bara lärde mig ’svaren’ på frågorna och hade inte riktigt pluggat in grunderna bakom svaren.

Men det kommer nog gå bra, har markerat ett par sidor i AM boken som jag tyckte innehöll information som dök upp vid det första provtillfället, kan dela med mig av dom om det vore så.

Lycka till! 8-)
xxxtentacion 2018-08-09 09:35 ! Citera #
Jag Kuggade. Vet ej hur många rätt men den kan inte vara många ifrån. Känner mig meningslös. Frågorna var exakt det jag inte prioriterade. Väldigt väldigt lite om miljö och vägskyltar. Inte ett enda begrepp som tex vad nollvisionen innebär. Eller hur man ska göra vid en olycka. Det var mycket skit om järnvägsstationer iallafall. Så jävla besviken
Gäst 2018-08-09 12:07 ! Citera #
xxxtentacion 2018-08-09
Jag Kuggade. Vet ej hur många rätt men den kan inte vara många ifrån. Känner mig meningslös. Frågorna var exakt det jag inte prioriterade. Väldigt väldigt lite om miljö och vägskyltar. Inte ett enda begrepp som tex vad nollvisionen innebär. Eller hur man ska göra vid en olycka. Det var mycket skit om järnvägsstationer iallafall. Så jävla besviken
Om du bara prioriterar vissa saker när du pluggar så SKA du inte ha ditt kort.
För att klara proven så måste du kunna ALLT, så du måste med andra plugga på ALLT, inte bara vissa saker.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I går 21:53
2
I går 19:03
2
I går 13:21
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor