Start > Körkortsforum > ”Har du kört med X?”

”Har du kört med X?”

Gäst 2018-07-30 18:34 ! Citera #
Blev frågad av inspektören om jag kört med deras bil modell tidigare men blev tyvärr kuggad. Bör jag säga nej nästa gång de frågar eller vet de att jag körde me deras bil?
Gäst 2018-07-30 21:16 ! Citera #
Gäst 2018-07-30
Blev frågad av inspektören om jag kört med deras bil modell tidigare men blev tyvärr kuggad. Bör jag säga nej nästa gång de frågar eller vet de att jag körde me deras bil?
Ja dom vet eftersom det blir registrerat i deras datorer om du hade körskolans bil med dig vid uppkörning eller om du fick låna en av Trafikverket :D
Gäst 2018-07-30 21:39 ! Citera #
Brukar de kolla upp de?
Gäst 2018-07-31 18:01 ! Citera #
Gäst 2018-07-30
Brukar de kolla upp de?
Japp, dom kollar alltid sina datorer för att dels kunna se vad du gjorde vid förra uppkörningen för att på så sätt veta vad du kuggade på och vad dom ska kolla lite extra, och där står även om du hade körskolans bil eller lånade en av dom..
Men du kan ju inte vara orolig för bilen, för en uppkörning hänger inte på vilken bil du har :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor