Start > Körkortsforum > Hela min sommar har blivit för…

Hela min sommar har blivit förstörd tack vare trafikverket

Gäst 2018-08-01 22:17 ! Citera #
Färre olyckor, mindre utsläpp från bilar, fler cyklande/gående...
Carlos 2018-08-14 12:34 ! Citera #
Cxx 2018-07-30
Håller med, Trafikverket är ett SKÄMT särskilt med tanke på att det kan vara en sån jävla nitlott med tanke på vem man får som kontrollant. Jag blev kuggad på att jag körde 40 på 30-väg MEDANS jag bromsade, medans jag har en kompis som klarade sin uppkörning fast hon låg i 50 på 30-väg och körde mot rött ljus vid ett tillfälle. Har även en till kompis som kört mot rödljus och klarat det. Riktigt oprofessionellt att det är så. Har nu lagt 15 000 kr på ett körkort jag inte har, plus att jag kommer få betala ytterligare 325 för ett teoriprov på grund av att Trafikverket inte kan uppehålla servicelöftet att man ska få ny uppkörning inom 2 månader. Jättekul och jätteproffsigt, men kul för dom att tjäna pengar medans fattiga ungdomar blir ännu fattigare
40 på 30 väg så rycker körkortet grabben så....allt över 30, 40, 50 i resp väg så åker körkortet, det är så verkligheten ser ut. och din kompis snackar skit om köra mot rött och klara körkortet hahahah

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor