Start > Körkortsforum > Uppkörning Sollentuna

Uppkörning Sollentuna

FZ 2018-07-23 12:06 ! Citera #
Om man ska köra upp i Sollentuna vilka vägar brukar man köra upp i och finns det några kluriga vägar/gömda skyltar. hur var er uppkörning där :?
Gäst 2018-07-23 17:19 ! Citera #
Helt omöjligt att svara på vilka vägar som det brukas köra på eftersom alla inspektörer har olika vägslingor :D
Nej det finns inga extra kluriga vägar/skyltar, det ser precis ut som det gör annars överallt 8-)
Gäst 2018-07-24 08:13 ! Citera #
De brukar köra mest mot täby alltså först kommer hen säga mot vänster 30 väg o sen kommer hen säga mot höger där finns det två stora rondellen o mot täby ska du gå ut på det andra utfarten, o sen på det andra rondellen är det på första utfarten mot täby inom tunnell där måste du öka snabbt som möjligt farten pga 90 väg. sen ska hen säga till dig att följa efter skylten mot Hagby
Gäst 2019-01-20 02:54 ! Citera #
Oftast hör man att södertälje är det bästa o ta körkortet, jag har totalt kört 2 ggr i södertälje men har blivit kuggad. igår tog jag körkortet i sollentuna. sjukt chockad att jag klara o hade en utmärkt inspektör o vägarna var bättre än södertälje!
Gäst 2019-01-20 19:10 ! Citera #
Gäst 2019-01-20
Oftast hör man att södertälje är det bästa o ta körkortet, jag har totalt kört 2 ggr i södertälje men har blivit kuggad. igår tog jag körkortet i sollentuna. sjukt chockad att jag klara o hade en utmärkt inspektör o vägarna var bättre än södertälje!
Tror mer att du övade mer efter du kuggat tidigare och inte lika nervös....lite coolare mao....

Och Grattis :)
Gäst 2019-01-20 22:33 ! Citera #
Håller med förgående skrivare, du tyckte ju Sollentuna är bättre för att du klarade dig där.
Hade du grejat Södertälje på första eller andra uppkörningen så hade tyckt exakt samma sak om Södertälje, där är docj rätt normalt att man tycker så.. :D

Och du...Vägarna är inte speciellt svåra i Södertälje ;)

Grattis till avklarad uppkörning
Jjj 2019-01-21 14:39 ! Citera #
Södertälje är kanske det svåraste området att köra upp på. Sollentuna har mycket enklare vägar samt att dem inte ber om lika mycket. Kan även påpeka att jag har kört upp på båda områdena
Gäst 2019-01-21 15:32 ! Citera #
Jjj 2019-01-21
Södertälje är kanske det svåraste området att köra upp på. Sollentuna har mycket enklare vägar samt att dem inte ber om lika mycket. Kan även påpeka att jag har kört upp på båda områdena
På vilket sett är vägarna svårare att köra på i Södertälje?
Motivera gärna med ett utförligt svar...

Jag har också kört på bägge ställena, och jag tycker inte att de är någon som helst skillnad..

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
26
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest