Start > Körkortsforum > Vart hittar man vart folk avbo…

Vart hittar man vart folk avbokar tider

Gäst 2018-07-13 12:32 ! Citera #
Jag kuggade min uppkörning och nu är jag på jackt efter den tid som inte ligger typ 3 månader iväg.
Så min fråga är vart ser man de tider som folk avbokar.
Gäst3 2018-07-13 12:53 ! Citera #
Gäst 2018-07-13
Jag kuggade min uppkörning och nu är jag på jackt efter den tid som inte ligger typ 3 månader iväg.
Så min fråga är vart ser man de tider som folk avbokar.
Jag har själv inte kuggat min uppkörning, men jag antar att du kan se alla tider på samma sida där du bokar en tid.
Där kommer det rulla in lediga tider efter de att folk avbokar sina uppkörningar.
Men det gäller nog att sitta där tidigt på morgonen då det är MÅNGA som slåss över att få en ny tid.
Samt så måste du uppdatera sidan stup i ett för att ha en rimlig chans..

Lycka till!
Gäst 2018-07-13 23:42 ! Citera #
Ett tips är att ringa trafikvärket
Gäst 2018-07-14 13:38 ! Citera #
Gäst 2018-07-13
Ett tips är att ringa trafikvärket
Vad hjälper det när dom bara kan se aktuella lediga tider.
Precis när man har lagt på luren så kan det komma in 2-3 tider som passar, så det bästa är att sitta och uppdatera sida tidigt på morgonen och sedan ha en stor portion av tålamod...
verk 2018-07-14 14:27 ! Citera #
Gäst 2018-07-13
Ett tips är att ringa trafikvärket
Nä, det gör för ont :lol:
Gäst 2018-07-15 01:56 ! Citera #
Det kommer upp tider när folk avbokar. När jag skulle boka uppkörning fanns det bara tider 4 månader fram. Gick in nästa dag och då fanns det 1 vecka senare, då bokade jag den tiden. Tyvärr kuggade jag den uppkörningen men klarade teorin. Gick hem o det kändes dystert både för att jag inte klara och för att jag visste att det inte fanns tider alls. När jag kom hem gick jag in och kikade, då fanns det en tid en vecka fram. Bokade den tiden och tog körkortet. :)
Gäst 2018-07-26 09:10 ! Citera #
Gå in på trafikverkets hemsida varje dag runt 8-9 tiden och uppdatera ofta. Det brukar oftast dyka upp avbokningar, dock är det oftast tider som sker samma dag eller nästa dag. Lycka till!
pajam 2021-03-24 14:50 ! Citera #
Gäst 2018-07-14
Vad hjälper det när dom bara kan se aktuella lediga tider.
Precis när man har lagt på luren så kan det komma in 2-3 tider som passar, så det bästa är att sitta och uppdatera sida tidigt på morgonen och sedan ha en stor portion av tålamod...
Jag bor i uppsala men deh går bra i andra städer också
Marcus 2021-04-07 10:14 ! Citera #
Varför sitta och uppdatera sidan just tidigt på morgonen? Hur vet ni att det är då tiderna blir lediga? Är det bara en gissning? :?
småsur 2021-12-25 09:51 ! Citera #
Undrar också varför just så tidigt? släpper det alltid på morgonen eller spelar det ingen roll? Har varit inne varje dag sedan jag kuggade min uppkörning i onsdags och inte lyckats hitta en enda tid innan Mars? Jag kuggade dessutom på att ”jag låg i 55 det första sekunderna på påfarten men jag borde legat i 60-65”.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov