Start > Körkortsforum > Kuggat för 5 gången ....

Kuggat för 5 gången ....

Gäst 2018-07-09 15:47 ! Citera #
Jag förstår mig inte hur och är inte långt från att få godkänt men varje gång har fått 48 ... har lite damp över varför det är så ...
West 2018-07-09 16:03 ! Citera #
Oj va synd, hoppas du klarar nästa. Kommer göra provet själv om två veckor. Är den så pass svårt? och vilka sorts frågor känns besvärliga
Gäst 2018-07-09 16:05 ! Citera #
Jag tyckte det var svårt men va mer nervös dom 2 första gångerna och hade kännslan att jag ej kommer klara det men dom 3 gångerna va jag helt lugn och typ visste att jag kommer klara det men det gjorde jag ej ... lycka till! ta det bara lugnt och läs noggrann frågorna :)
Gäst 2018-07-09 16:07 ! Citera #
Jag har såg lärt in mig frågorna på elevcentralen och typ trott att de är samma frågor
T 2018-07-09 19:48 ! Citera #
Kuggade mig också idag på mc. Inte samma frågor som på elevcentralen. Frågorna är formulerade på annat sätt.
Nils 2018-07-10 16:46 ! Citera #
Testa och plugga.... Inte och sitta och spela CS hela natten
Tom 2018-07-11 00:13 ! Citera #
Jag klara det direkt ,och jag är ingen elev som pluggar mer än vad som behövs ,bara nöta elev centralen.

jag hade 90-100% pa alla test fragor sen fixade jag deras slut prov tva av tre ggr och jag fick 52 ;) .
Olivia 2018-07-11 02:04 ! Citera #
Klarade mitt på första och då fick jag reda på att jag skulle ha testet inom en veckas varsel. Råpluggade alla frågor på Elevcentralen och läste boken tre ggr på en vecka. Sen gäller det också att kunna förstå teorin i verkligheten, för det var så många frågor var formulerade. Kn man bara associera till verkliga trafiken ska det nog gå:)
Jessi 2018-07-17 00:41 ! Citera #
Jag började plugga 1 vecka innan teoriprovet. Läste först boken grundligt, sedan laddade jag ner appen ”Körkort plus” samt köpte 1000 frågor här på körkortonline. Gick igenom alla 1000 frågorna. Började då till exempelt med kategorin Miljö och såg till att jag kunde svaret och bakgrunden till svaret. Sedan jobbade jag mig vidare i varje kategori. Efter det hade man lärt sig en hel del. Tycker dessutom att nivån på frågorna på körkortonline är densamma som på det riktiga provet. Det som skiljer dom åt är främst svarsalternativen, det riktiga provet har alltså fler rimliga svarsalternativ
Alexandra 2018-10-15 14:42 ! Citera #
Jag har kuggat 4 ggr på toerin nu, så får din frustration.
men har klarat uppkörningen, men försöker tänka på att kolla vad man missar och plugga mer på det.
Sen så att vissa frågor är så jobbiga så man spyr!
Men det är bara att plugga och köra på en dag sitter det för oss :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest