Start > Körkortsforum > Vägmärken

Vägmärken

mmm 2018-07-05 11:06 ! Citera #
Hur pluggar man till vägmärken jag har sån problem med det speciellt p-platser med tilläggstavlor blir så förvirrad... :( :?
Gäst 2018-07-05 11:23 ! Citera #
Vad är det som är så svårt med p-platser som har tilläggstavlor?
Lättare skyltar finns ju inte att lära sig, det står klart och tydligt på dom vad som gäller..
Som tips kan jag ge dig att alla varnings skyltar är triangelformade, och alla förbudsmärken är runda :D
Gäst 2018-07-05 11:49 ! Citera #
Har svårt med tid och datum blandar ihop sen när det är blå och så finns det röd tilllägstavla
Gäst 2018-07-05 16:57 ! Citera #
Gäst 2018-07-05
Har svårt med tid och datum blandar ihop sen när det är blå och så finns det röd tilllägstavla
Kan du bara klockan och dagens datum då du kommer till en sådan plats så är det inga större problem :D
Kan visa mer exakt vilka skyltar du behöver hjälp med?
M 2018-07-08 00:34 ! Citera #
Hej!
Om du söker på Sunne trafikskola på Youtube, så kommer du få fram flera lektioner. Däribland en om parkeringsskyltar och tilläggstavlor men finns även om datumparkering mm. Det hjälpte mig mycket så kanske är det en hjälp för dig med.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo