Hade bokat över internet teori och uppkörning teori på måndag och tänkte att jag tar körningen dagen efter på TISDAG..mm så drar jag på måndag gör teorin fick 49 =/ sen tänkte jag ähh de lungt fixar jag bara körningen imorrn så är jag nöjd!! för jag menar DEN är juh ändå dyrast o göra om! så drar jag hem 10:40 ungefär då jag va klar med teori provet..så ser jag att jag har fått hem en ränkning som skulle betalas och kunde inte dela upp betalningen så då tänkte jag ahh men då blir jag illa tvungen att avboka körningen till imorgon då så jag har råd med räkningen så man har mat pengar kvar .(pengar kris just nu) aa då går jag in på nätet för att avboka..så ser jag datumet på uppkörningen att de va idag!!! altså måndag samma ***** dag som teorin kl 11:30!!! asså jag fick sån stick i hjärtat så de helt sjukt..kunde inte tro mina ögon asså!! hur i ******* kunde jag boka på måndag!?!?!?!
jag e fan 100% säker att jag tog tisdag! för jag ville inte göra körningen samma dag kändes inte bra bara..men TYDLIGEN hade jag på något sett bokat samma dag..asså SÅNT här får juh inte hända!! de mer än sjukt!! snacka om slöseri snacka om att GE bort Skänka pengar till dom! herre gud asså!! OCH jag som inte har råd !!!! som sagt hade tänkt avboka den PGA att jag har kris just nu..så händer DETTA?!?!!
fick inte ens PROVA o köra o se hur jag va om jag skulle blivit godkänd eller inte..nu har jag inte mer förtur länge tack vare det så gud vet när jag får boka en ny tid..SEN har jag inte råd o göra det i snar framtid!! SÅ JA...så vare med det!! TACK...just nu vill man strypa sig själv för att man på något sett kunna boka fel..fattar noll.varit så deppad att jag inte kunna sova..nu vet jag inte hur jag ska ha råd o käka ens.kunde inte ens låna av farsan pga att han själv har kris med jobbet nu.har ton vis med räkningar själv..hur som helt jag känner att jag tappat allting som har med körkort o göra just nu..hur ska jag komma över detta.?