Start > Körkortsforum > Får panik

Får panik

panik... 2018-07-02 11:16 ! Citera #
Pluggar på elevcentralen nu och är lite nervös haft redan 3 prov och blev underkänd, varje gång jag gör proven på elevcentralen får jag 54 rätt och när jag gör provet igen får jag 47 rätt .... vet inte va e felet känns som jag pluggar rätt fast ändå blir det fel. första provet jag gjorde i trafikverket fick 41 sen andra fick 47 och 3 fick 42 .. vet första provet va jag jätte nervös men andra var jag säker på att jag skulle klara det men det gjorde jag ej och 3 när jag väll skulle trycka på provet kom det frågor jag inte alls kände igen... :( hoppas verkligen nu att jag klarar det men mår skit ...

uppkörningen klarade jag på 1 försökte :)

några tips om hur man ska plugga och inte bli nervös så mycket ?
Julia 2018-07-02 11:23 ! Citera #
Läser du böckerna också? Jag gör sluttesten på elevcentralen 3-4 ggr om dagen och får 65/65 varje gång för att jag gör dem så ofta, utöver det läser jag ungefär 50 sidor i boken varje dag och gör lite olika ’’teoriprov’’ som finns online just för variationens skull. Stort tips!!
Du klarar det nästa gång, tror på dig!!
panik... 2018-07-02 11:25 ! Citera #
Har läst boken en gång , men gjort typ 9 tester och får 52-54 rätt varje gång och på 15 tester har jag fått underkänt och då ligger jag på 47-48 ..
Julia 2018-07-02 11:27 ! Citera #
Då har du nog pluggat för lite.. Får jag fråga när ditt nästa provtillfälle är? Så att jag kan hjälpa dig och lägga upp en plan för ditt plugg!
panik.. 2018-07-02 11:27 ! Citera #
Ska läsa igen och hoppas att jag klarar teorin för har den nu under veckan :) tack för tipset :) :)
panik.. 2018-07-02 11:27 ! Citera #
Har den på torsdag
panik.. 2018-07-02 11:43 ! Citera #
Jag har den på torsdag och har suttit sen i morse och pluggat men behöver hjälp typ med hur man ska plugga på teorin ..
West 2018-07-02 12:02 ! Citera #
Vilka typ frågor kuggar du mest på?
Alexandra 2018-07-02 12:12 ! Citera #
Du borde läsa boken mer!!!