Start > Körkortsforum > Teori om två dagar!

Teori om två dagar!

Felicia M 2018-06-24 19:36 ! Citera #
Hej!

Har mitt teoriprov om 2 dagar och är så himla nervös och ångestladdad. Har gjort 8 sluttester på elevcentralen och får 58-61 på varje test så jag borde väl klara provet, eller? Har pluggat teorin sen februari, läst boken samt antecknat hela boken. Även gjort alla delar på elevcentralen och fått godkänt på dessa. Är så nervös för provet och vet inte hur jag ska kunna förbereda mig mer. Ikväll är sista kvällen jag kan plugga för imorgon har jag körlektioner och jobbar också. Tror ni min chans att klara provet är stort?
Bengt 2018-06-24 23:30 ! Citera #
Jadå, det kommer att gå utmärkt! :D
sanna 2018-06-25 00:49 ! Citera #
Utan tvivel: lycka till!
Jag har också teoriprovet imorgon.
Felicia M 2018-06-26 12:44 ! Citera #
Ville bara uppdatera!! Gjorde teoriprovet idag, fick 53. Pluggat sen februari så trodde det skulle gå bättre men jag tänker positivt ändå! Jag klarade mig och det är ju det viktigaste enligt mig :) Hur gick det för dig du som svarade att du hade idag också?
Gäst 2018-06-26 13:05 ! Citera #
Grattis har du några tips till mig jag har prov i oktober..
Gäst 2018-06-26 13:57 ! Citera #
Gäst 2018-06-26
Grattis har du några tips till mig jag har prov i oktober..
Läs boken... Det har visat sig att dom som bara gör en massa teoritester får sämre resultat än dom som har pluggat via körkortsboken.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest