Växel

Lena 2018-06-17 03:00 ! Citera #
Gjörd 3 gång med uppkörnig och teori 49 med uppkörning växling problem och möneverning.behöver hjälp och råd .problem alltid när jag kör upp med växling.ska jag prova igen gå till trafikskolan .har redan 60tim körning
Gäst 2018-06-17 09:32 ! Citera #
Är du full? :o
Don 2018-06-18 09:34 ! Citera #
LoL.....

03.00 gjordes inlägget.

Återkom när du har rensat skallen och ställ frågan igen.
Lena 2018-06-19 10:40 ! Citera #
Nej :) uppkörning 3 gånger och teoriprov 3 gånger .inte 49 .49 hade jag på teoriprov rätt.
Gäst 2018-06-19 12:42 ! Citera #
Skriv så folk förstår ...

Sedan läs på & öva mer innan du försöker med uppkörning & teori.
Louise 2018-06-19 19:00 ! Citera #
Hon kanske är utländsk och har svårt för att skriva på svenska, har dyslexi eller annat. Jag förstår vad du menar i alla fall, Lena. Det bästa är väl egentligen att fortsätta köra på körskolan och säga att du vill öva extra på manövrering och växling, om du kan kör mycket hemma också. Ett annat tips är att titta på filmer på Youtube, finns många bra videor som visar hur man ska göra i olika situationer och hur man ska manövrera bilen osv. Ett tips är Caroli Trafikskola på Youtube, de visar hur de tittar i speglar, växlar och så vidare. Perfekt för ”hemmaövning”! www.youtube.com/watch?v=QyCSQeHmlxc

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor