Start > Körkortsforum > Hur många gånger har du missly…

Hur många gånger har du misslyckats i uppkörning?

Gäst 2018-06-09 23:08 ! Citera #
Hej. Det är förste gång jag skriver i forumet. Efter 5 försök i uppkörning manuell, har jag bestämt att jag tar automat. Mitt problem ligger mäst att jag blir nervös i uppkörning och därför gör fel.
Gäst 2018-06-10 07:19 ! Citera #
Jag gjorde uppkörningen 7 gånger
Maja 2018-06-10 10:52 ! Citera #
Jag gjorde första i Trelleborg och i Malmö .nu ska jag jag köra i Simrisham. Föra vecka jag gjorde teori och fick 49 kvar tid 12 minut jag . Jag hoppas att uppkörning klara så att jag kan bli klar med detta.Jag fattar inte hur kan klara någon let som inte tittar på speglar och Anns . Det hände i Malmö med ung kvinna.Jag har problem att jag måste var mer mjuk snäll mut bilen.Vi som jobba hörd att klara var körkort .vi klara en dag som alla andra lycka till
Gäst 2018-06-10 18:33 ! Citera #
0 gånger B
0 gånger C
0 gånger CE.
Gäst 2018-06-10 20:06 ! Citera #
2 misslyckade manuell i Linköping, 1 misslyckad automat i Norrköping, tog sedan på fjärde försöket automat i Norrköping.
Louise 2018-06-11 10:40 ! Citera #
Misslyckades en gång för fyra år sen, blev antagen till högskolan i en annan stad och la ner hela grejen med körkortet. Har tagit upp det nu igen och har körprov om en vecka, så sjukt nervös. Första gången misslyckades jag med start i backe, tror min körställning var lite fel + att jag var alldeles för nervös överlag så blev ett ingripande. Hoppas på bättre tur nu, men det är svårt att kontrollera nervositeten..
Gäst 2018-06-12 15:34 ! Citera #
Gäst 2018-06-10
Jag gjorde uppkörningen 7 gånger
Jag skal ta min näste uppkörning om två veckor. Hoppas det skal bra. När jag har fått körkort automat da kan jag ta uppkörning manuell.
Jag har använt mycket pengar på manuell körning därför har jag fortfarande som mål att ta manuell körkort.den viktigaste är att jag klarar automat körning först.
Gäst 2018-06-12 15:36 ! Citera #
Maja 2018-06-10
Jag gjorde första i Trelleborg och i Malmö .nu ska jag jag köra i Simrisham. Föra vecka jag gjorde teori och fick 49 kvar tid 12 minut jag . Jag hoppas att uppkörning klara så att jag kan bli klar med detta.Jag fattar inte hur kan klara någon let som inte tittar på speglar och Anns . Det hände i Malmö med ung kvinna.Jag har problem att jag måste var mer mjuk snäll mut bilen.Vi som jobba hörd att klara var körkort .vi klara en dag som alla andra lycka till
Lycke till
Gäst 2018-06-12 15:37 ! Citera #
Maja 2018-06-10
Jag gjorde första i Trelleborg och i Malmö .nu ska jag jag köra i Simrisham. Föra vecka jag gjorde teori och fick 49 kvar tid 12 minut jag . Jag hoppas att uppkörning klara så att jag kan bli klar med detta.Jag fattar inte hur kan klara någon let som inte tittar på speglar och Anns . Det hände i Malmö med ung kvinna.Jag har problem att jag måste var mer mjuk snäll mut bilen.Vi som jobba hörd att klara var körkort .vi klara en dag som alla andra lycka till
Lycke till. Hoppas du klarar det och vi också som jobbar hård för att vi tar körkort :)
Gäst 2018-06-12 15:40 ! Citera #
Louise 2018-06-11
Misslyckades en gång för fyra år sen, blev antagen till högskolan i en annan stad och la ner hela grejen med körkortet. Har tagit upp det nu igen och har körprov om en vecka, så sjukt nervös. Första gången misslyckades jag med start i backe, tror min körställning var lite fel + att jag var alldeles för nervös överlag så blev ett ingripande. Hoppas på bättre tur nu, men det är svårt att kontrollera nervositeten..
Jag förstår dig gott när du säger att det är svårt att kontrollerar nervositet, det har jag upplevt också. Men vi måste inte ge upp. Lycke till

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov