Start > Körkortsforum > Farsta / Sollentuna

Farsta / Sollentuna

Anette 2018-05-22 11:58 ! Citera #
Hej, Är det någon som kuggade i Farsta men blev godkänd i Sollentuna?
Gäst3 2018-05-22 13:30 ! Citera #
Anette 2018-05-22
Hej, Är det någon som kuggade i Farsta men blev godkänd i Sollentuna?
Det är säkert hundratals om inte tusentals som har gjort det du frågar efter, och tvärtom också...
Varför undrar du?

Kan du köra och är mogen för det så spelar inte uppkörningsplatsen någon som helst roll!
Anette 2018-05-22 13:38 ! Citera #
Gäst3 2018-05-22
Det är säkert hundratals om inte tusentals som har gjort det du frågar efter, och tvärtom också...
Varför undrar du?

Kan du köra och är mogen för det så spelar inte uppkörningsplatsen någon som helst roll!
Jag vet, jag säger inte att jag inte kan köra. Jag undrar bara för läste att det är ganska många som kuggar i fruktansvärt Farsta och typ nästa gång de blir godkända på annat ställe. Och undrar om det är så svårt med att vara godkänd i Farsta typ
Gäst 2018-05-22 14:04 ! Citera #
Anette 2018-05-22
Jag vet, jag säger inte att jag inte kan köra. Jag undrar bara för läste att det är ganska många som kuggar i fruktansvärt Farsta och typ nästa gång de blir godkända på annat ställe. Och undrar om det är så svårt med att vara godkänd i Farsta typ
Inte om du kan köra. Precis som alla andra också säger så spelar det ingen roll var man kör upp även om det finns rykten om att vissa menar att vissa platser är svårare. I så fall är det bara att fler i en viss ort kör upp för tidigt och sen när de kör upp någon annanstans är de bättre på att köra för att de har övat mer och blev godkända.
Jag körde upp i Malmö och hade hört många som tyckte det var svårt och istället körde upp i exempelvis Ystad eller Trelleborg men det var inga svårigheter att bli godkänd på första försöket i Malmö. Allt handlar om man kan köra och är en säker trafikant eller inte. Kör man säkert och bra så blir man godkänd. Oavsett var man kör upp.
Gäst 2018-06-10 00:22 ! Citera #
Anette 2018-05-22
Jag vet, jag säger inte att jag inte kan köra. Jag undrar bara för läste att det är ganska många som kuggar i fruktansvärt Farsta och typ nästa gång de blir godkända på annat ställe. Och undrar om det är så svårt med att vara godkänd i Farsta typ
Jag klarade uppkörningen i Farsta nyligen på första försöket.
Hela grejen om Farsta är så otroligt löjligt.
Det är inte Trafikverket i Farsta som är problemet det är aspiranterna som inte är redo!!!
Förstår inte varför alla drar denna slutsats av Farsta pga det här forumet!
Tänk utanför körkortsforum-boxen!

Var klar med utbildningen och övningskörandet så klarar man uppkörningen.
Inte svårare än så.
Platsen ska inte spela roll!!
Gäst 2018-06-13 00:37 ! Citera #
Orkar egentligen inte förklara men... tänk såhär... Farsta = Stockholm = shitload me 18åringar som ska ta körkort.
jämför det med nån byhåla där du har 1/5 uppkörningar i jämförelse så ja, många kuggar i farsta men det är många fler som kör upp där. Det är inte så fruktansvärt som alla får det att låta bara att fler som inte är redo kör upp.
poy-sian 2018-06-15 21:39 ! Citera #
Klarade Farsta första gången, samma för två kompisar.
Gäst 2018-06-21 13:41 ! Citera #
Fler som kuggar i Sollentuna än Farsa så varför skulle Sollentuna vara lättare?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor