Start > Körkortsforum > Bevis på godkända moment?

Bevis på godkända moment?

Gäst 2018-05-16 07:24 ! Citera #
Gjorde för några veckor sen halkbanan, blev godkänd. Fick inget bevis på det eftersom allt sker digitalt. Då undrar jag, man måste väl kunna se nånstans att halkbanan och riskettan är färdiga?
I dokumentet som säger när och var jag har bokat uppkörningen står det ”ej genomfört” på båda momenten, trots att informationen uppdateras varje gång man öppnar dokumentet på Trafikverket. Det kan ju inte ta tre veckor för ”halkbanan” att skicka infon digitalt??
Blir nojig av det här! Hjälp!
Alexandra 2018-05-16 11:17 ! Citera #
Gäst 2018-05-16
Gjorde för några veckor sen halkbanan, blev godkänd. Fick inget bevis på det eftersom allt sker digitalt. Då undrar jag, man måste väl kunna se nånstans att halkbanan och riskettan är färdiga?
I dokumentet som säger när och var jag har bokat uppkörningen står det ”ej genomfört” på båda momenten, trots att informationen uppdateras varje gång man öppnar dokumentet på Trafikverket. Det kan ju inte ta tre veckor för ”halkbanan” att skicka infon digitalt??
Blir nojig av det här! Hjälp!
Jag tycker du borde kolla upp det där, för det låter ju inte klokt om det inte har blivit registrerats fast det har gått tre veckor!!

När jag gjorde min halkbana så fick jag ett intyg med mig hem att jag var godkänd, även fast det uppdateras digitalt också. Men bara som ett ”verkligt” bevis på att jag var godkänd.
Riskettan registrerades redan efter bara någon timme, likaså risktvåan...

Så kolla upp det där så att du inte ska behöva göra om allt en extra gång..
Gäst 2018-05-16 19:36 ! Citera #
Det är ju bara att ringa juh...
Elena 2018-05-16 20:36 ! Citera #
Se till med din trafikskola. Det kan vara så att de inte registrerade det

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor