Start > Körkortsforum > Hur mycket måste man träna tex…

Hur mycket måste man träna tex.parkering?

Sofie 2018-05-14 20:24 ! Citera #
Går på trafikskola, egentligen intensiv kurs men körläraren drar ut på de så att lektionerna som ingår inte kommer räcka för att klara uppkörning påstår hon. Exempelvis har vi nu två dubbel lektioner tränat parkering, fickparkering, backa in i ruta, köra in osv., jag har klararat de bra å vet hur jag ska rätta till de om de blir snett osv. Är även faktiskt riktigt bra på att backa runt hörn, förvånad själv att de går så bra MEN trots detta tycker läraren att vi ska fortsätta med parkering, alltså hur mycket ska man nöta in varje grej om man inte har svårigheter med de??
Gäst 2018-05-14 22:19 ! Citera #
Parkering ska man inte behöva träna så mycket på. Max 2 lektioner om du klarar det momentet självständigt.
Gäst 2018-05-19 07:41 ! Citera #
Pengar pengar pengar. Säg ifrån om du tycker att det räcker.
Alexandra 2018-05-19 12:36 ! Citera #
Våga säg emot, dom är där för DIN skull!
Våga säga vad du tycker, lyssnar dom inte, så avbryt genast din körutbildning där och välj en annan körskola.
För då är den skolan du nu går på inte ett dugg seriös, och vill inte elevens bästa!

Var inte så typisk svensk och bara håll med om allt, tuffa till dig och visa och säg vad DU vill göra!
Gäst 2018-05-20 10:02 ! Citera #
Intensivkursen du har valt verkar inte ett dugg seriös, för man kan inte nöta basic saker hur länge som helst eftersom meningen med en intensivkurs är att det ska ta c:a 14 dagar allt som allt. Vet nu inte hur just din kurs ser ut, men för mig låter det oseriöst.

Kräv att du vill gå vidare med nästa moment, för dagarna tickar ju bara på. Och jag förstår inte hur en intensivkursledare kan tycka att det kommer ta lite längre tid med tanke på att dom borde ju ha nya elever som står i kö till att få komma igång med deras intensivkurs...

Nej usch, det där låter inte alls bra!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov