Kör via körskola och har teoriprovet samt uppkörningen bokad inom några veckor, körningen går bra men plötsligt vill körläraren att jag bokar in fler lektioner innan uppkörning annars kommer mina tider att flyttas fram? Får de gå till så? Har gått igenom en hel intensivutbildning och gjort klar alla delar som behövs, vill dom bara tjäna pengar? Får verkligen den känslan, läraren påstår att dom inte får släppa mig till uppkörning om jag inte bokar in fler lektioner, han anser att jag behöver träna på parkeringen bland annat trots att jag känner mig säker på detta
Det är du som bestämmer när du kör upp, och varför ska dom boka tid åt dig? Boka tiden själv och säg det datumet kör jag upp. Det här är momenten jag vill träna på. Osv.
Det är ju du som betalar, det är du som ska ta körkort, så du fattar beslutet när du vill köra upp. Se bara till att du känner dig redo.
Låter du restarangen avgöra vad du ska äta? Butiken välja färg på dina kläder? Resebolget välja resmål?
Det är en körskola du anlitar, inte en myndighet som beslutar över dig.
När Jag tog kortet körde jag med körskolan 10 dubbellektioner, inget privat, vid 6e lektionen hade jag skrivit teorin och hade en bokad tid för uppkörning 3 veckor efter.
Talade om det för dom och bad att få träna på det som de tyckte behövdes mest efter alla momenten.
Frågade aldrig ens om vad de tyckte eller om det eller om att dom skulle boka något. Fsttar inte detta onödiga jäkla tramsande alla håller på med..