Start > Körkortsforum > Slappna av

Slappna av

Alex 2018-05-09 12:11 ! Citera #
Lyssna.
Alla som går in på forumet här för att hitta lugnet innan era förarprov - mitt bästa tips till er, GÅ INTE IN OCH LÄS HÄR!!! 8-)
Jag föll själv för fällan att läsa om andras partiska upplevelser och blev bara mer oroad inför mina prov.

Fokusera på det ni själva kan påverka och fokusera på rätt saker för att förbereda er på bästa sätt.

Jag klarade teorin och körningen på första, efter allt hemskt jag hade hört i forumet om uppkörningen i stockholm.
Gäst 2018-05-10 15:38 ! Citera #
Alex 2018-05-09
Lyssna.
Alla som går in på forumet här för att hitta lugnet innan era förarprov - mitt bästa tips till er, GÅ INTE IN OCH LÄS HÄR!!! 8-)
Jag föll själv för fällan att läsa om andras partiska upplevelser och blev bara mer oroad inför mina prov.

Fokusera på det ni själva kan påverka och fokusera på rätt saker för att förbereda er på bästa sätt.

Jag klarade teorin och körningen på första, efter allt hemskt jag hade hört i forumet om uppkörningen i stockholm.
Håller helt med dej!!
Jag läste också här och gick med inställningen att jag skulle kugga...
Körde upp i Farsta, Stockholm som alla målat upp som absolut värsta stället att köra upp på.
Kunskapsprovet upplevde jag som enkelt, blev så förvånad när jag satt där och frågorna kom.
Då visste jag att jag skulle klara det.
På Förarprovet fick jag en väldigt proffesionell och trevlig manlig inspektör.
Kunde inte fått en bättre.
Körde upp i snökaos och isiga vägar vilket gjorde mej mer nervös och säker även där på att jag skulle kugga.

Jag blev godkänd på FÖRSTA FÖRSÖKET på båda BÅDA PROVEN.
Grät nästan av lycka.

Jag var mer än väl redo och gjorde i princip all körning på trafikskola som jag även körde upp med.

Håller med dej - LÄS INTE HÄR inför proven!!

Övningskör mycket och läs teorin grundligt.
Var redo och klar med körkortsutbildningen innan proven så kommer du garanterat bli godkänd på båda!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo