Start > Körkortsforum > Klarar jag det?

Klarar jag det?

Imre 2018-04-28 01:25 ! Citera #
Klarar jag det riktiga teori provet (AM) för EU moped om jag varje gång ligger mellan 60-70 rätt utav 70 på denna sida?

Undrar eftersom jag ska ha prov denna måndagen och är osäker på om det ens är möjligt att jag klarar det. Känns som alla kuggar även fast de har pluggat otroligt mycket.

Har läst hela boken och har läst igenom hela ”Teori & Trafikregler” på denna sida.

Tack!
Gäst 2018-04-28 12:54 ! Citera #
Svårt att svara på då frågorna som finns härinne är väldigt lätta...
men skulle gissa att det 50/50...
Imre 2018-04-29 09:22 ! Citera #
Tack för ditt ärliga svar! Har du något tips till mig som ska göra provet imorgon?
Gäst 2018-04-29 12:24 ! Citera #
Imre 2018-04-29
Tack för ditt ärliga svar! Har du något tips till mig som ska göra provet imorgon?
Varsågod :)

Om du har prov redan imorgon så är det tyvärr lite sent att komma med några tips.
Men om du skulle kugga så rekommenderar jag dig att skriva in dig på en körskola och använda deras datorer och svara på deras frågor då deras är mer jämn lika med det riktiga provet.
Önskar dig lycka till imorgon!
Imre 2018-04-29 14:15 ! Citera #
Tack!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest