Start > Körkortsforum > Busskort D

Busskort D

Flisan03 2018-04-27 12:57 ! Citera #
Skrev teoriprov för buss D, och kuggade. Många frågor som jag inte kunde. Kan man kräva ut sitt felaktiga teoriprov? Rent juridiskt menar jag. Som det är nu vet jag ju inte ens vad som var rätt och fel. Skulle hjälpa mig mycket att veta vad som är rätt och fel. Att vrålplugga just dessa frågor går ju inte, då frågorna ändras tlll nästa prov
Gäst 2018-04-27 13:28 ! Citera #
Du kan ju alltid ta kontakt med trafikverket och fråga. Vet inte om det går. Dock skulle jag gissa att de inte ger ut frågorna då man isåfall kan sprida dem till andra. Vet inte heller hur det är att skriva upp för buss, men för B-körkort kunde man ju se sina felaktiga svar när man hade skickat in provet (alltså när man fortfarande satt i salen) så det kanske var din enda chans att se dina fel svar isåfall. Men som sagt vet jag inte, så jag skulle råda dig att ta kontakt med trafikverket, och plugga ännu mer till nästa gång. Lycka till!
Gäst 2018-04-27 23:46 ! Citera #
Det är sekretessbelagt, står till och med när du påbörjar provet ... så svaret är Nej, du kan inte begära ut något enligt offentlighetsprincipen eftersom provet är belagt med sekretess.
Jalle 2019-04-01 18:59 ! Citera #
Hej jag har problem med kunskaps provet D
Vad ska jag göra?
Gäst 2019-04-02 11:03 ! Citera #
Jalle 2019-04-01
Hej jag har problem med kunskaps provet D
Vad ska jag göra?
Plugga.
yemane 2021-05-27 02:20 ! Citera #
Gäst 2019-04-02
Plugga.
Jag ska prova 60 ftåga
:lol:

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor