Start > Körkortsforum > Halkbana

Halkbana

Grymt 2018-04-10 15:17 ! Citera #
Hur eller när får man reda på när man klarade av halkbanan
Gäst 2018-04-10 15:44 ! Citera #
På en gång, de säger det innan du åker hem.

Är superlätt - allt du måste kunna är att köra 2 gånger över 70 km/h och tvärnita samt köra under 70 km/h och tvärnita. Svinlätt. Bilarna är dessutom automat (på Gillinge)
Gäst 2018-04-10 22:01 ! Citera #
Som tidigare skrivit, har de inte sagt att du är underkänd innan du går hem så är du godkänd. Har för mig att de sa i slutet att alla var godkända också. Antar att de annars pratar individuellt med en. Men det är inte svårt att lyckas. Följ bara instruktionerna så klarar du det.
Gäst 2018-04-21 22:03 ! Citera #
Jag tycker folk måste sluta stressa upp sig inför varenda moment när det gäller körkort. Riskettan och Risktvåan är ju bara hänga med och göra som läraren säger...

Jag drog vinstlotten när jag gjorde min halka. I våran bil så skulle vi vara 4, 2+2 vid halkan, men en var sjuk, så jag fick köra dubbla körningar medans den andra bilen med 2 förare fick bytas om efter sina försök. Jag körde alla moment dubbla gånger, snacka om valuta för pengarna!

Körde nog konstant 3 timmar om man räknar den effektiva tiden :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo