Start > Körkortsforum > Böcker for Teoriprovet

Böcker for Teoriprovet

asdf 2018-04-04 19:45 ! Citera #
Okey så jag ska plugga inför teoriprovet, vilka böcker ska man ha?
För närvarande har jag : Körkortsboken, Studiehäftet, Vägmärken och Vägmarkeringar,
Saknar jag ” Trafikens grunder” kanske?

Min andra fråga är stämmer det att provet är indelat i Fordonskännedom-manövrering 7p, miljö 5p, trafiksäkerhet 16p, trafikregler 32p, Personliga förutsättningar 5p `?
Gäst 2018-04-04 22:50 ! Citera #
Du har alla böcker du behöver, trafikens grunder har jag aldrig hört talas om. Angående provet så stämmer det du skrev
Lycka till med teorin! :)
asdf 2018-04-04 22:57 ! Citera #
Ska man göra alla frågor i Studiehäftet, efter varje kapitel i Körkortsboken? Eller bara läsa som en bok?
Gäst 2018-04-05 11:06 ! Citera #
asdf 2018-04-04
Ska man göra alla frågor i Studiehäftet, efter varje kapitel i Körkortsboken? Eller bara läsa som en bok?
Det bästa är ju att läsa ett kapitel i boken och sedan besvara frågorna i studiehäftet, kolla svar och om du hade många fel så läs det kapitlet igen tills får nästan alla rätt... Sedan är det bara att göra likadant med efterföljande kapitel...

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
15
I dag 13:24
9
I går 22:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor