Start > Körkortsforum > Utbildningskontroll

Utbildningskontroll

Nicke 2018-04-01 00:24 ! Citera #
Jag har ett problem, hur skulle ni göra om ni har praktik första dagen och samma dag så har du körlektion och det är en Utbildningskontroll och om jag klarar av den så behöver jag inte ta fler körlektioner och jag har redan fått uppkörning och kunskapsprovet uppbokad, så min fråga lyder hur skulle ni göra under dessa omständigheter? Har ni någon bra lösning? Jag har ju kollat på körskolan och dem har inte lektioner senare på dagen under bara tiden då jag praktiserar.
Gäst 2018-04-01 16:54 ! Citera #
Kolla med praktikplatsen alternativt ... ja... bli sjuk :lol:
Gäst 2018-04-03 15:38 ! Citera #
Försök boka om, tycker det är viktigare att du är på din första praktikdag än körlektionen. Den går alltid att boka in nån annan gång, om du inte har uppkörningen den veckan såklart.
Nicke 2018-04-07 18:07 ! Citera #
Gäst 2018-04-03
Försök boka om, tycker det är viktigare att du är på din första praktikdag än körlektionen. Den går alltid att boka in nån annan gång, om du inte har uppkörningen den veckan såklart.
Har uppkörning den 8 maj fast allt faller in i veckorna så blir ju inte så lätt och hade ändå inte tänkt jobba med det som jag utbildar mig till

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest