Start > Körkortsforum > Tips inför Teoriprov

Tips inför Teoriprov

Godkänt Teoir 2018-03-29 11:43 ! Citera #
Jag klarade teori provet idag enbart genom att läsa boken ”trafikens grunder”. Den kan bero från person till person men du behöver inte elevcentralen eller ta massa teorilektioner. Enligt mig är det onödiga pengar. Teorin är relativ enkel och det ör inget avancerad det ger dig grundläggande frågor. Plugga ALLTID i förtid, kanske 1-2 månader innan.
Gäst 2018-03-29 13:14 ! Citera #
Då pluggade du in ytinlärning också va?:)
Gäst 2018-03-29 14:18 ! Citera #
Detta var ett uruselt tips...Bara för att du klarade dig just nu, men kommer med sannolikt glömma det mesta inom 2 månader, så ska du inte pracka på andra detta sättet...

Det allra bästa sättet för att klara ett teoriprov är att börja läsa boken i god tid!
Sedan kan/ska man varva boken med att göra vissa tester online eller hos sin körskola så man får veta hur man ligger till.
Men boken är det allra bästa verktyget till att klara ett prov! Inget annat!!
Nipa 2018-03-29 16:37 ! Citera #
Godkänt Teoir 2018-03-29
Jag klarade teori provet idag enbart genom att läsa boken ”trafikens grunder”. Den kan bero från person till person men du behöver inte elevcentralen eller ta massa teorilektioner. Enligt mig är det onödiga pengar. Teorin är relativ enkel och det ör inget avancerad det ger dig grundläggande frågor. Plugga ALLTID i förtid, kanske 1-2 månader innan.
Hej Jag gjorde många gånger teori provet men det är inte godkänd.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
30
I dag 00:00
17
I går 23:42
1
I går 22:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor