Betala

Gäst 2018-03-20 10:55 ! Citera #
Hej
Måste man betala uppkörning direkt eller har man några dagar på sig. Hittar inget om det.
Linn 2018-03-20 13:31 ! Citera #
Man kan välja faktura på 14 dagar efter provdagen! :D
Gäst 2018-03-20 13:47 ! Citera #
Jag hittar ingenstans där man kan välja faktura. Står bara att man kan fylla i sitt kortnr. Men kanske får en faktura på posten då
Alexandra 2018-03-20 13:53 ! Citera #
Jag fick betala min uppkörningsavgift innan jag fick genomföra själva uppkörningen.
Men det var iofs 4 år sedan, så det kanske har ändrats sedan dess..
Var samma procedur när det gällde teoriprovet. Hade dom inte fått in betalning innan provet/körprovet skulle börja så fick man inte genomföra det provet.. Utan fick återkomma när betalningen hade registrerats på deras datorer.
Lärdigleta 2018-03-20 13:58 ! Citera #
Gäst 2018-03-20
Jag hittar ingenstans där man kan välja faktura. Står bara att man kan fylla i sitt kortnr. Men kanske får en faktura på posten då
Jag vet inte vart du har letat, för jag hittade den informationen blixtsnabbt :D

”När du bokar prov via internet, via vår kundtjänst eller vid något av våra förarprovskontor kan du välja att betala avgiften med betalkort i tjänsten Boka prov eller med faktura. Fakturan skickas hem till dig efter genomfört/genomförda prov. Fakturan har betalningsvillkor på 10 dagar vilket betyder att hela fakturabeloppet ska vara betalt inom 10 dagar från utfärdande av fakturan. Sista betalningsdag framgår på fakturan. Kontakta Kundtjänst Förarprov, 0771-171819 om fakturan inte har kommit 14 dagar efter genomfört prov.”
Gäst 2018-03-20 14:03 ! Citera #
Okej då får jag helt enkelt bara vänta tills jag har genomfört provet och se om jag får en faktura
Gäst 2018-03-20 14:39 ! Citera #
Hej,
Jag gjorde mitt prov för exakt 2 veckor sen idag.
Fick fakturan igår!
Alltså 13 dagar senare.
Den förfaller den 26/3.
Så man har god tid att betala.
Lycka till på provet!!!
Gäst 2018-06-12 00:11 ! Citera #
Hej!
Hittar inte heller betala med faktura. Har min uppkörning IMORGON 7.30. Ska jag hoppas på att få genomföra provetoch får faktura eller vad? Har fått faktura för betalning av foto då jag genomförde teoriprovet för 2 veckor sedan.

För att tillägga. Detta är min andra uppkörning. Körde upp förra veckan och bygga :(

HJÄLP!!!!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov