Start > Körkortsforum > Uppkörning Imorgon (testad)

Uppkörning Imorgon (testad)

ARA 2018-03-08 20:21 ! Citera #
Hej!
Har teori och uppkörning imorgon kl.13 i Vänersborg/Trollhättan. Är väldigt självsäker inför teorin men uppkörningen oroar mig något. Att det snöar något extremt och att det är halt gör inte situationen bättre. Har någon erfarenhet av uppkörning i detta väder eller i just detta område (trestad)? Vad är extra viktigt att tänka på? Skulle verkligen uppskatta tips och berättelser om era erfarenheter :) . Ska tillägga att jag är extremt nervös då jag väntat väldigt länge inför denna stora dag :( .
Gästen 2018-03-08 23:04 ! Citera #
Du ska ju bara se det som positivt att det är dåligt väder och dåligt väglag, då gör det inget om du kör lite mer försiktigare än vad du annars hade kunnat göra, och du kan då inte kuggas för att du är lite extra uppmärksam!
Så det bara lugnt och andas lite, att köra i dåligt väder ska du ju ändå klara av eftersom du ska ha din uppkörning.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest