Start > Körkortsforum > Uppkörning hisingen

Uppkörning hisingen

Gäst 2018-02-20 21:12 ! Citera #
Hej, ska köra upp på hisingen i göteborg om några veckor och undrar bara om någon skulle kunna berätta vad för väg ni fick köra :)
Gäst 2018-02-20 23:02 ! Citera #
Och på vilket sätt tror du att det skulle hjälpa dig när du fortfarande måste köra bilen??
Är du så pass osäker så att du måste veta vart du kommer få åka så är du inte redo, och nej, det spelar ingen roll vad du säger, för det är du inte...Man SKA klara av att köra på okända vägar och klara det bra om man är redo..
Gäst 2018-02-21 12:28 ! Citera #
Hahaha jävlar va arg, det var bara en fråga chilla
Gäst 2018-02-23 13:33 ! Citera #
Hej,
Jag började köra från Trafikverket förbi Hornbach, över järnvägen och sen vänster mot Lillhagen/Skogome. I ett villaområde (Kvillängen) fick jag backa runt ett hörn. Sedan körde jag mot Tingstadstunneln och tog sedan avfarten mot Oslo. Efter att ha kört på motorvägen en stund så skulle jag åka av motorvägen ungefär vid höjd med Körkarlensgata. Efter det så fortsatte jag ”rakt fram” mot Lillhagen igen, Tuvevägen och slutligen Trafikverket.
Gäst 2018-04-26 12:14 ! Citera #
Hej :)
Jag har uppkörning på Hisingen nu på måndag den 30/04.
Kan någon ge mig lite råd och vägvisning?

Tack :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 19:38
4
I dag 18:10
11
I dag 18:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor