Hej!
Jag har uppkörningen den 4/5 och skulle behöva tips på den bästa trafikskolan som är bra att köra med att kunna klara uppkörningen.
Blivit kuggade 2 ggr i höstas. Första gången körde jag på Jakobsberg, jag var rätt nervös och trafikinspektören tyckte jag stannade för mycket vid rondellen och vid en trafiksignal tyckte han att jag kom med hög hastighet.
Andra gången..well, fick ingenting konkret på vad jag gjorde för fel. Trafiksinspektören sa att jag körde bra och gjorde inga riktiga misstag men att jag behöver köra mer med trafikskolan så jag kag bygga på min självförtroende. Var rätt förbannad och deppad och frösökt göra en klagomål men orkade inte med byråkratin.
Nu vill jag få tag i körkortet och jag vill gärna få tips på en bra trafikskola som är duktiga på att ge mig tips och hjälpa mig förfina min körningen. Innan min uppkörning i höstas gick jag på en trafikskolan men de är rätt utefter pengar och bara ber mig att ta fler lektioner fast jag tog 25 lektioner och betalade ca 17000 kr. Blir rätt deppad öve att ha betalat så myskt men ändå inte har min körkort!
Hjälp....Uppkörningen är i Jakobsberg och är super orolig över hur jag sk kunna klara det här!
Tack!