Start > Körkortsforum > Hur gammal är ni som kämpar me…

Hur gammal är ni som kämpar med körkortet?

acknan 2020-07-25 14:44 ! Citera #
Anni 2020-07-24
Jag är 30 år ung, men håller fortfarande på. Klarade teorin idag, så uppkörningen kvar.
Vart gjorde ni era uppkörningar och hur gick de för er? Berätta jätte gärna! :)
Anni du kommer nog klara det där galant ;) Men bli inte förstörd om du kuggar en eller två uppkörningar det är ganska normalt om man inte har nerver av stål..
Själv kuggade jag första då det var en helt okänd bil (körde upp privat) och jag var alldeles för nervös. Kunde inte tänka logiskt, körde inte som vanligt helt enkelt. Jag körde upp i Farsta förresten. Lycka till med din uppkörning, mitt tips är att försök tänka att det inte är en sån ”big deal”
lilly 2020-07-25 16:18 ! Citera #
24år , har teori prov snart , kuggade på första försökte och de känns kommer aldrig kunna allt om teorin. :o
Karin 2020-07-28 15:55 ! Citera #
Tog när jag var 60 :-), klarade på första försöket. Både kunskapsprovet och körprovet. Tyckte inte att jag behövde innan men som läget är nu är behovet större. Så hejja er som är lite äldre, ge inte upp. Hejja er som är yngre också :-D.
Luren 2020-08-23 20:44 ! Citera #
Jag är 25, håller på med det nu. Är typ den enda i mitt umgänge som inte tog det när jag var 18. Hade inte något stöd hemifrån och det är först nu jag har råd med körskolan. Kämpa på där ute!
Gäst 2020-08-23 21:35 ! Citera #
Luren 2020-08-23
Jag är 25, håller på med det nu. Är typ den enda i mitt umgänge som inte tog det när jag var 18. Hade inte något stöd hemifrån och det är först nu jag har råd med körskolan. Kämpa på där ute!
Tog det precis också 25 år :o Känns som att man förstår saker lite bättre nu än när man var 18 år. Lite kul när man sitter på den där obligatoriska risk 1 med massa 16 åringar som typ sitter med mobilen så får man svara på alla frågorna för att det inte ska bli pinsamt för kursledaren :x

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I dag 15:50
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov