Start > Körkortsforum > PANIIIIK

PANIIIIK

malin 2018-01-28 23:34 ! Citera #
Tips på hur man kan lugna ner sig och stressa mindre inför uppkörningen? har ångest o paniiiiiik :cry:
c 2018-01-28 23:50 ! Citera #
malin 2018-01-28
Tips på hur man kan lugna ner sig och stressa mindre inför uppkörningen? har ångest o paniiiiiik :cry:
Har samma problem, är till och med stressad inför teoriprovet....
Jimmy 2018-01-29 00:28 ! Citera #
malin 2018-01-28
Ta det lungt och slappna av:) även fast det är svårt
Becca 2018-01-29 06:06 ! Citera #
Jag försöker tänka på både uppkörning och teori som det vore test-prover. Är själv väldigt nervös men brukar lugna mig när jag tänker ”shit happens” kuggar man så kuggar man. Du kan inte göra mer än ditt absolut bästa, går det hela vägen är det givetvis jävligt skönt, men om inte är det bara att se proverna som en upplevelse. Till nästa gång vet du vad som kommer på proverna. Se det som en eventuell tillgång istället för en motgång. Positiva utgångar oavsett resultat! Har själv teori på torsdag och uppkörning i Farsta på onsdag, och får lätt panik av att tänka på det. Men sedan minns jag, erfarenhet! Erfarenhet om jag grejar det, erfarenhet om jag kuggar det. Hoppas det går bra med nerverna! Och lycka till på dina prov!
Malin 2018-01-29 14:05 ! Citera #
Becca 2018-01-29
Jag försöker tänka på både uppkörning och teori som det vore test-prover. Är själv väldigt nervös men brukar lugna mig när jag tänker ”shit happens” kuggar man så kuggar man. Du kan inte göra mer än ditt absolut bästa, går det hela vägen är det givetvis jävligt skönt, men om inte är det bara att se proverna som en upplevelse. Till nästa gång vet du vad som kommer på proverna. Se det som en eventuell tillgång istället för en motgång. Positiva utgångar oavsett resultat! Har själv teori på torsdag och uppkörning i Farsta på onsdag, och får lätt panik av att tänka på det. Men sedan minns jag, erfarenhet! Erfarenhet om jag grejar det, erfarenhet om jag kuggar det. Hoppas det går bra med nerverna! Och lycka till på dina prov!
Tack så mycket snälla du, jag kör väldigt bra i trafikskolan men jag är så rädd av att min nervositet kommer förstöra körningen, men det är som du säger kuggar man en gång så kan man se de som erfarenhet vilket är nyttigt. Lycka till dig också och hoppas du fixar det galant :lol:
Malin 2018-01-29 14:06 ! Citera #
Jimmy 2018-01-29
Ta det lungt och slappna av:) även fast det är svårt
Jag försöker att tänka i andra banor, men de är svårt haha
Malin 2018-01-29 14:08 ! Citera #
c 2018-01-28
Har samma problem, är till och med stressad inför teoriprovet....
Jag hade också samma problem, men när jag väl satt där så insåg jag hur lätt det var o klarade det med 55 poäng, det kommer säkert gå bra för dig också, se bara till att plugga mycket och läsa boken.
C 2018-01-29 22:19 ! Citera #
Malin 2018-01-29
Jag hade också samma problem, men när jag väl satt där så insåg jag hur lätt det var o klarade det med 55 poäng, det kommer säkert gå bra för dig också, se bara till att plugga mycket och läsa boken.
Tack!!

Skrev idag och klarade det ,sån sjukt lättnad! Men nu är det bara uppkörningen kvar som är redan nu på onsdag :cry:
S 2018-01-30 00:22 ! Citera #
C 2018-01-29
Tack!!

Skrev idag och klarade det ,sån sjukt lättnad! Men nu är det bara uppkörningen kvar som är redan nu på onsdag :cry:
Vad roligt Grattis! har uppkörning imorgon (tisdag) och är sjukt nervös.
.. 2018-01-30 12:51 ! Citera #
Va stressad från början med det släppte efter 10 minuter :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo