Jag försöker tänka på både uppkörning och teori som det vore test-prover. Är själv väldigt nervös men brukar lugna mig när jag tänker ”shit happens” kuggar man så kuggar man. Du kan inte göra mer än ditt absolut bästa, går det hela vägen är det givetvis jävligt skönt, men om inte är det bara att se proverna som en upplevelse. Till nästa gång vet du vad som kommer på proverna. Se det som en eventuell tillgång istället för en motgång. Positiva utgångar oavsett resultat! Har själv teori på torsdag och uppkörning i Farsta på onsdag, och får lätt panik av att tänka på det. Men sedan minns jag, erfarenhet! Erfarenhet om jag grejar det, erfarenhet om jag kuggar det. Hoppas det går bra med nerverna! Och lycka till på dina prov!
Tack så mycket snälla du, jag kör väldigt bra i trafikskolan men jag är så rädd av att min nervositet kommer förstöra körningen, men det är som du säger kuggar man en gång så kan man se de som erfarenhet vilket är nyttigt. Lycka till dig också och hoppas du fixar det galant