Start > Körkortsforum > Uppkörning Östhammar

Uppkörning Östhammar

Virre 2018-01-25 19:34 ! Citera #
Tja!

Har uppkörning i Östhammar på tisdag nästa vecka, första försöket så jag hoppas att det ska gå vägen!

Jag var i Östhammar med farsan för några veckor sen så jag är hyfsat bekant med vägarna, ni som har kört där förut har ni några tips på vart det kan finns lite kluriga vägar och andra tips som kan vara bra att ta hänsyn till?

Tänkte också kolla om nån vet hur trafiken ser ut på morgonen, 08:35 börjar själva uppkörningen..

Tacksam för svar!

/Virre
Nora 2018-03-21 19:14 ! Citera #
Vet att du redan haft din uppkörning hoppas det gick bra!! Men min fråga till dig är ju HUUUUUR fick du din tid i Östhammar??? Jag kämpar verkligen med att få en, har du några tips?
Pia 2018-05-29 12:03 ! Citera #
Sämsta stället dom gör allt för att man ska kugga !!!!!!
Gäst 2018-05-29 14:33 ! Citera #
Pia 2018-05-29
Sämsta stället dom gör allt för att man ska kugga !!!!!!
Dom kuggar dom som behöver kuggas!!
Sprid inte en massa skit!

Kan man köra och är klar med sin körutbildning så kan du göra en uppkörning vart som helst i detta land och klara dig!
Gäst2 2019-10-22 21:08 ! Citera #
Gäst 2018-05-29
Dom kuggar dom som behöver kuggas!!
Sprid inte en massa skit!

Kan man köra och är klar med sin körutbildning så kan du göra en uppkörning vart som helst i detta land och klara dig!
Nåja. Det finns bra och mindre bra instruktörer. Har man haft negativa upplevelser av inspektörerna i Östhammar så är det klart att man får dela med sig av det.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo