Start > Körkortsforum > Uppkörnings vägar tips kungälv

Uppkörnings vägar tips kungälv

soso 2018-01-25 19:16 ! Citera #
Hej!
imorgon är det dags för uppkörning i kungälv och det känns lagom nervöst kan man säga, men jag vill ha tips på olika rutter som de har kört med er bara för att ha ett hum på var de gillar att köra
tack på förhand
mvh soso
Gäst 2018-01-25 23:52 ! Citera #
När jag körde i Kungälv så fick jag köra motorvägen, mot Oslo, o sen landsväg uppe Kareby, där fick jag köra vänstersväng till Kareby kyrka, sen fick jag backa runt hörn vid kyrkan och då fick jag köra tillbaka o körde till Kungälv igen och då fick jag köra motorväg igen mot Gbg en kort sträcka, sen efter avfarten så kom jag till Kungälv centrum igen och därefter köra tillbaka till Trafikverket. Sorry för rörigt, svårt att förklara hela rutten, men lycka till iallafall!! :D
soso 2018-01-26 05:37 ! Citera #
Nej det är jätte bra förklarat har varit på alla dessa ställen och vet denna rutt tack så mycket för svaret och jag hoppas att det gick bra
mvh soso
Gäst 2018-01-26 19:02 ! Citera #
Hur gick det?
Billy 2019-10-08 17:57 ! Citera #
Hej.
Har uppkörning på torsdag morgon i Kungälv.
Några tips vart man brukar köra?
Läste tips från 18 månaders sen.
Nån som har nånting från 2019? :)
Hello 2019-10-09 20:10 ! Citera #
Hej kan du berätta efter din uppkörning hur det gick och vart du fick köra? Jag har uppkörning om två veckor nämligen i kungälv

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 14:05
4
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo