Start > Körkortsforum > Sista dagen innan teori går ut…

Sista dagen innan teori går ut finns det stor chansen att bli godkänt

baf 2018-01-23 18:24 ! Citera #
Hej jag har typ två vänner som blev godkända precis sista dagen innan deras teori skulle gå ut i Sollentuna. :o varför är det så ?
Gäst 2018-01-23 19:27 ! Citera #
baf 2018-01-23
Hej jag har typ två vänner som blev godkända precis sista dagen innan deras teori skulle gå ut i Sollentuna. :o varför är det så ?
Jag klarade uppkörningen 4 dagar innan mitt teoriprov gått ut, min tredje uppkörning klarade jag det
inspektörn 2018-01-23 21:24 ! Citera #
Kan det bero på att dom körde tillräckligt bra?
Gäst 2018-01-24 07:41 ! Citera #
Mycket folk som gör en första uppkörning trots att dem inte är redo vilket leder till att dem kuggade. Detta leder till att det blir svårt att få tider inom en rimlig tid.
Gäst 2018-01-24 17:02 ! Citera #
Gäst 2018-01-24
Mycket folk som gör en första uppkörning trots att dem inte är redo vilket leder till att dem kuggade. Detta leder till att det blir svårt att få tider inom en rimlig tid.
Japp...EXAKT så ligger det till...

Synd bara att folk inte lär sig, men att sitta och gnälla att det inte finns några tider kan man göra.
Men man tänker dock inte på att man själv är bidragande till dessa köer...

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov