Start > Körkortsforum > Kugga teori provet igen.

Kugga teori provet igen.

Gäst 2018-01-23 18:36 ! Citera #
#Gäst tack så mycket, fint av dig!
Mona 2018-01-23 19:31 ! Citera #
Vilken stad hade du teori prov???
Lolo 2018-01-23 20:55 ! Citera #
#Mona, Göteborg.
Abebe 2019-08-15 02:14 ! Citera #
Hej jag har gjort teoriprovet andra forsöket och fick godkänd 55/65 jag kommer göra uppkörning snart kan ni ge mig tips ?
Claudia 2019-08-15 09:56 ! Citera #
Hej men har du skrivit teori prov i Södertälje också? Ska du göra omkörning i Södertälje? Jag känner mig som dig , jag är nervös för att jag ska ha prov den 4 och 6 september. Jag behöver tips
Björn He 2019-08-15 20:38 ! Citera #
För att slippa risk för kuggning så skall man köpa Körkortsboken, om man saknar den, och läsa den om och om igen ordentligt ända tills man kan innehållet i boken utantill, det fick jag lära mig och jag läste in typ allt i boken under 4-5 dagars tid. Fast jag klarade inte teoriprovet på första försöket utan på andra. På första försöket fick jag bara 45 poäng av 65 möjliga och det krävs ju minst 52 för att bli godkänd, men det berodde främst på att jag glömde läsa Körkortsboken inför provet.

Jag tänkte inte på att man måste läsa Körkortsboken men jag fick lära mig det när jag sökte upp trafikskolan där jag övningskörde. Först när jag hade läst på Körkortsboken ordentligt bokade jag ett nytt teoriprov och fick då 52 poäng, så jag klarade teoriprovet med knapp marginal. Jag var i Halmstad när jag klarade det på andra försöket, det var självklart milslångt att åka ända dit från Stockholm men jag kände mig tvungen att åka så långt eftersom det var enda uppkörningsorten som hade en ledig provtid som passade mig och jag sket fullständigt i det att det var milslångt att resa dit, det var enkelt för mig att resa dit, jag flög ned till Halmstad från Bromma och flygbiljetten var rätt billig.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
8
I dag 11:04
1
I dag 10:37
7
I dag 10:36
7
I dag 10:01
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov