Start > Körkortsforum > Teoriprov bokning

Teoriprov bokning

Lea 2018-01-15 22:56 ! Citera #
Varför är så dumt nu att måste boka teori och körprov tillsamans så dumt.vad tänker ni???
Gäst 2018-01-16 02:42 ! Citera #
Det har man alltid fått göra...
Speciellt när man har sin första teoriskrivning samt sin första uppkörning.
Var likadant för mig när jag tog mitt körkort för snart 4 år sedan
Gäst 2018-01-16 10:24 ! Citera #
Lea 2018-01-15
Varför är så dumt nu att måste boka teori och körprov tillsamans så dumt.vad tänker ni???
På 90 talet var det annat, då hade man uppskrivning en måndag sen hade man uppkörning en måndag ett halvår senare haha det var goda tider det!
Gäst 2018-01-16 20:20 ! Citera #
Jag tycker att detta system dom har nu e helt åt helvete fan om man klarar uppkörningen så borde den gälla i ett år så va de för i alla fall och sen jobba vidare med teorin hoppas dom ändrar tillbaka det nån gång i framtiden.
Gäst 2018-01-16 23:12 ! Citera #
Gäst 2018-01-16
Jag tycker att detta system dom har nu e helt åt helvete fan om man klarar uppkörningen så borde den gälla i ett år så va de för i alla fall och sen jobba vidare med teorin hoppas dom ändrar tillbaka det nån gång i framtiden.
Både teorin och körningen går hand i hand, så kan du det ena men inte det andra så blir du ju en trafikfara i trafiken eftersom du inte kan teorin. Och då är det klart som fasiken att man inte ska få köra omkring med en bil..
Jag tycker inte det var speciellt svårt, det gäller att förstå det man läser, då är det hur lätt som helst...

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
15
I dag 13:24
9
I går 22:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov