Start > Körkortsforum > Har uppkörning imorgon.

Har uppkörning imorgon.

Sebastian 2018-01-15 21:20 ! Citera #
Är sjukt nervös. Grejen är att de senaste 5-6 körlektioner som jag har haft så har min trafiklärare praktiskt taget bara gett mig beröm, men jag oroar mig ändån att något jäkla skitfel ska kugga mig. Man har ju läst skräckhistorierna om vissa kontrollanter verkligen försöker att kugga en. Oh well. Jag tycker personligen att jag kör hur bra som helst, men man vet ju inte hur nerverna kommer påverka en på uppkörningen.

Önska mig lycka till! :lol:
Magand 2018-01-15 21:35 ! Citera #
Det kommer att gå braaaaaaaa! Jag va sjukt nervös men de är bara att ta det lugnt! Kräktes efteråt ufffff!!! Jag vet hur du känns, men ta det lugnt ha ett leende även om Du är nervös!!! Du ska göra så gott du kam, att hon/han känner sig trygg medan du kör! Kan du köra, gör som du gjorde tills nu- imorrn! Ta det bara lugnt!!!! <3 håller tummarna!!!!!
Gäst 2018-01-16 10:29 ! Citera #
Sebastian 2018-01-15
Är sjukt nervös. Grejen är att de senaste 5-6 körlektioner som jag har haft så har min trafiklärare praktiskt taget bara gett mig beröm, men jag oroar mig ändån att något jäkla skitfel ska kugga mig. Man har ju läst skräckhistorierna om vissa kontrollanter verkligen försöker att kugga en. Oh well. Jag tycker personligen att jag kör hur bra som helst, men man vet ju inte hur nerverna kommer påverka en på uppkörningen.

Önska mig lycka till! :lol:
Ja du! Börjar nerverna spöka så spelar det ingen roll hur duktig du är, jag har erfarenhet av det, så ett tipps till dig är att inte tänka så mycket, kör bara och ha kul, det ska vara roligt med körprovet:) så tänkte jag och jag klarade det genom att lura huvet liksom/ lycka till
Sebastian 2018-01-16 11:46 ! Citera #
JAG KLARADE DET!

Helt otroligt. Jag tyckte jag gjorde så många fel och var helt säker på att jag skulle bomba det när jag hade parkerat bilen. Sen sa han att jag hade fått godkänt.

Klarade teorin och praktiken på första.
Gäst 2018-01-16 19:44 ! Citera #
Grattis till körkortet!
Gäst 2018-01-16 19:57 ! Citera #
Vad fick du för säkerhetskontroll? Och vart gjorde du uppkörningen?

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 19:38
4
I dag 18:10
11
I dag 18:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor