Södertälje uppkörning
Hej alla fina körkort kämpare 😂
Min uppkörning närmar sig 😮 imorrn bitti kör jag i Södertälje... hur ska jag hantera stressen? 😨 va ska jag tänka på ?? Några tips? Börjar få panik varför 😭
Känns så att jag kommer inte ens kunna starta bilen 😭
Magdalena 2018-01-07Hej alla fina körkort kämpare 😂
Min uppkörning närmar sig 😮 imorrn bitti kör jag i Södertälje... hur ska jag hantera stressen? 😨 va ska jag tänka på ?? Några tips? Börjar få panik varför 😭
Slappna av lite😊 bara kör och ha kul, tänk inte så mycket, kan du allt så är det inga problem/ lycka till i morgon😊
Förstår dig! har också uppkörningen snart : men ta det lugnt bara, hitta något som lugnar ner dig när du kör (godis o tuggummi funkar för mig haha) och kör innan uppkörningen också om du kan!
Vaknade nyss 😨 eller vaknade fler ggr under natten 😕 Hade mardrömmar ufffff försöker tänka positivt JAG VILL OCH JAG KAN kör som vanligt och allt kommer att gå bra... men tyvärr så enkelt är det inte stressar ihjäl mej 😭 åker väl snart!!!
JAG KLARADE PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET!!! JAG KLARADE DET!!!
Grattis älskling! Så himla duktig!
åååh grattis!! Vad fick du göra/köra?
Grattis!!!
Men hur kan du ha klarat en uppkörning i både Södertälje och Örebro på en och samma dag?
Du har ju skrivit i en tråd som gäller för Örebro också...
Sedan tycker jag att det verkar skumt med att du fick ”Dålig sikt/mörker körning” med i protokollet när det har vart strålande sol och molnfritt stora delar av dagen...
Gäst 2018-01-08Grattis!!!
Men hur kan du ha klarat en uppkörning i både Södertälje och Örebro på en och samma dag?
Du har ju skrivit i en tråd som gäller för Örebro också...
Sedan tycker jag att det verkar skumt med att du fick ”Dålig sikt/mörker körning” med i protokollet när det har vart strålande sol och molnfritt stora delar av dagen...
Nej nej jag har bara svarat på 2 olika trådar hälsar!
Hur gick det för er?