Hej alla fina körkort kämpare
Min uppkörning närmar sig imorrn bitti kör jag i Södertälje... hur ska jag hantera stressen? va ska jag tänka på ?? Några tips? Börjar få panik varför
Hej alla fina körkort kämpare
Min uppkörning närmar sig imorrn bitti kör jag i Södertälje... hur ska jag hantera stressen? va ska jag tänka på ?? Några tips? Börjar få panik varför
Slappna av lite bara kör och ha kul, tänk inte så mycket, kan du allt så är det inga problem/ lycka till i morgon
Förstår dig! har också uppkörningen snart : men ta det lugnt bara, hitta något som lugnar ner dig när du kör (godis o tuggummi funkar för mig haha) och kör innan uppkörningen också om du kan!
Vaknade nyss eller vaknade fler ggr under natten Hade mardrömmar ufffff försöker tänka positivt JAG VILL OCH JAG KAN kör som vanligt och allt kommer att gå bra... men tyvärr så enkelt är det inte stressar ihjäl mej åker väl snart!!!
Men hur kan du ha klarat en uppkörning i både Södertälje och Örebro på en och samma dag?
Du har ju skrivit i en tråd som gäller för Örebro också...
Sedan tycker jag att det verkar skumt med att du fick ”Dålig sikt/mörker körning” med i protokollet när det har vart strålande sol och molnfritt stora delar av dagen...
Men hur kan du ha klarat en uppkörning i både Södertälje och Örebro på en och samma dag?
Du har ju skrivit i en tråd som gäller för Örebro också...
Sedan tycker jag att det verkar skumt med att du fick ”Dålig sikt/mörker körning” med i protokollet när det har vart strålande sol och molnfritt stora delar av dagen...
Nej nej jag har bara svarat på 2 olika trådar hälsar!
Hur gick det för er?