Start > Körkortsforum > Uppkörning i Örebro (Tips) Sju…

Uppkörning i Örebro (Tips) Sjukt Nervös!

Gäst 2018-01-06 05:35 ! Citera #
Kuggade min uppkörning i Karlskoga här om dan. På grund av nervositeten mycket för att jag ej kände igen området. Örebro känner jag mer till än Karlskoga. Men gärna tips hur man kan ta det förbannade körkortet . Kan för övrigt köra inga problem men när nervositeten känslan att benen flyger upp vill man bli helst av med och särskillt på uppkörningen. Tack!
Gäst 2018-01-06 08:55 ! Citera #
Gäst 2018-01-06
Kuggade min uppkörning i Karlskoga här om dan. På grund av nervositeten mycket för att jag ej kände igen området. Örebro känner jag mer till än Karlskoga. Men gärna tips hur man kan ta det förbannade körkortet . Kan för övrigt köra inga problem men när nervositeten känslan att benen flyger upp vill man bli helst av med och särskillt på uppkörningen. Tack!
Tänk så här när du sitter i bilen, antingen går det bra eller så går det åt skogen och slappna av, tänk inte så mycket utan bara kör och ha kul/ lycka till
Gäst 2018-01-06 09:21 ! Citera #
Tack ska försöka
Sherina 2018-01-08 00:16 ! Citera #
hej jag har uppkörning idag i Örebro och aldrig varit där .
Gäst 2018-01-08 03:52 ! Citera #
Ok. Hoppas det går bra skriv gärna hur det gick efteråt
annie 2018-01-08 10:48 ! Citera #
Jag har också uppkörning idag! lycka till idag :D
Magdalena 2018-01-08 11:32 ! Citera #
Jag klarade!!!! Lucka till!!!!
Gäst 2018-01-08 12:20 ! Citera #
Bästa Grattis!!!!!!! Vad fick du göra?
Magdalena 2018-01-08 12:26 ! Citera #
Gäst 2018-01-08
Bästa Grattis!!!!!!! Vad fick du göra?
Dessa provpunkter har bedömts i ditt prov:
Säkerhetskontroll, Körning på smal/krokig väg, Självständig körning mot mål, Cirkulationsplats, Gatukorsning, Körning i körfält/Körfältsbyte, Oskyddade trafikanter, fickparkering, Vändning, Backning, Nedsatt sikt/mörker, Sväng från landsväg, Infart/körning på landsväg, Motorväg/motortrafikled
Etunabo 2018-01-08 14:54 ! Citera #
Magdalena 2018-01-08
Dessa provpunkter har bedömts i ditt prov:
Säkerhetskontroll, Körning på smal/krokig väg, Självständig körning mot mål, Cirkulationsplats, Gatukorsning, Körning i körfält/Körfältsbyte, Oskyddade trafikanter, fickparkering, Vändning, Backning, Nedsatt sikt/mörker, Sväng från landsväg, Infart/körning på landsväg, Motorväg/motortrafikled
Grattis...

Jag tycker att det verkar skumt med att du fick ”Nedsatt sikt/mörker körning” med i protokollet när det har vart strålande sol och molnfritt stora delar av dagen..

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 14:36
2
I dag 10:55
5
I dag 09:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor