Start > Körkortsforum > HJÄLP MIG! JAG KUGGADE för 3:e…

HJÄLP MIG! JAG KUGGADE för 3:e gången

E 2018-01-08 01:14 ! Citera #
magand 2018-01-07
Har en fråga är så nervös, pratar instruktören med Dig medan du kör? alltså säger han/hon sväng höger vänster eller bara kör mot centrum ? om det inte finns skyltar och jag känner inte till vart jag finns och råkat åka fel då? så många frågor har panik ;(
Om det inte finns skyltar kommer instruktören förmodligen säga exempelvis ”i nästa korsning vill jag att du tar höger”, finns det skyltar så är det bara att läsa dem och åka mot ditt mål. Oroade mig oxå lite över det innan men det är verkligen helt lugnt! Dem berättar för dig vart du ska köra och att följa skyltar är ju väldigt lätt, gäller bara att ha god uppsikt och kolla i tid! :)
Gäst 2018-01-08 05:10 ! Citera #
Tusen tack för era fina kommentarer. Ska försöka göra mitt bästa på nästa uppkörning och inte vara så himla nervös. Alla tre gångerna var jag så pass nervös att jag fick blackouts, vilket fick mig givetvis göra konstiga saker på uppkörningen. Men ska också ta några lektioner till för att känna mig 100% säker.
Magdalena 2018-01-08 13:09 ! Citera #
E 2018-01-08
Om det inte finns skyltar kommer instruktören förmodligen säga exempelvis ”i nästa korsning vill jag att du tar höger”, finns det skyltar så är det bara att läsa dem och åka mot ditt mål. Oroade mig oxå lite över det innan men det är verkligen helt lugnt! Dem berättar för dig vart du ska köra och att följa skyltar är ju väldigt lätt, gäller bara att ha god uppsikt och kolla i tid! :)
Jag klarade det!!!! Jag klarade :lol:
Tack för info det va precis som du sa :D
Khaled 2022-04-06 16:33 ! Citera #
Jag vill ta taxiförarlegitimation. Jag har körd från 1988 i Sverige. Allså många år sedan. Jag kör små lastbil i Göteborg nästan i 21 år och fortfarande jag kör.
Jag var lärarna för min fru samt min dotter både fick körkort tack vare mig.
Konstigaste av allt jag körde fyra gånger uppkörningen för taxiförarlegitimation
ännu blir jag underkänd.
Det är små fel som varje rutinerade förare gör varje dag som man kan bli underkänd av.
Om jag sitter med inspektörna och göra förarprov med de jag kan hitta många små fel under deras uppkörning som de inte heller bli godkända.
Man ska ha bara tur. ge inte upp kämpa vidare. Mvh khaled
Gäst 2022-04-07 22:21 ! Citera #
Khaled 2022-04-06
Jag vill ta taxiförarlegitimation. Jag har körd från 1988 i Sverige. Allså många år sedan. Jag kör små lastbil i Göteborg nästan i 21 år och fortfarande jag kör.
Jag var lärarna för min fru samt min dotter både fick körkort tack vare mig.
Konstigaste av allt jag körde fyra gånger uppkörningen för taxiförarlegitimation
ännu blir jag underkänd.
Det är små fel som varje rutinerade förare gör varje dag som man kan bli underkänd av.
Om jag sitter med inspektörna och göra förarprov med de jag kan hitta många små fel under deras uppkörning som de inte heller bli godkända.
Man ska ha bara tur. ge inte upp kämpa vidare. Mvh khaled
Vilka små fel gör rutinerade förare varje dag?
Vilka fel gör du?
Hur ofta sitter du och bedömer en instruktör?
Jag blev bedömd av 2 inspektörer för några år sedan, haft körkort i 20 år, och dom hade inget att anmärka på.
Allt går om man vill, skyll inte på otur!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov