Start > Körkortsforum > Uppkörning Växjö

Uppkörning Växjö

Gäst 2017-12-20 01:11 ! Citera #
Är det någon som har haft uppkörning i Växjö, som kanske kan ge tips??
simon 2017-12-21 17:16 ! Citera #
Växjö är en normal stad.Det är inte så stor stad.
I uppköningen det finns många små cirkulation, motor trafik led, stadkörning, hörnback och vänstär sväng. om du kandet duska ha körkortet i handen .
men tyvär jag inte fick körkortet jag gjode många fel i avfarten till motor trafik led och runt hörnback.
tack hoppas det hjälpa dig. lycka till
Människa 2018-07-12 13:48 ! Citera #
Körde upp i växjö för några veckor sedan, åkte från stockholm eftersom det är ont om uppkörningstider och kortet är mer än behövligt. Det var en mycket otrevlig upplevelse från början till slut, kommer inte ihåg namnet men det var en blek övre medelålderns man med glasögon. Han svarade inte om jag frågade något förutom någon gång och då med en suck innan, grymtade och suckade med jämna mellanrum, hade två mindre vettiga skäl till varför jag inte blev godkänd och sa inte en enda positiv kommentar. Jag har kört nästan varje dag i ett år i alla årstider, de flesta väder och olika knepiga trafiksituationer och är mycket trygg med att köra, det var en tids- och ekonomisk belastning att åka dit och köra upp som jag aldrig hade gjort om jag inte var så säker på min körning, jag hade aldrig förväntat mig ett sådant bemötande, det var lätt chockartat, upplevelsen har lämnat mig med en skräck att försöka igen. Man är trots allt en kund som betalar för en tjänst och det minsta man ska kunna förvänta sig är ett hyfsat trevligt bemötande.
En person 2018-07-13 17:36 ! Citera #
Jag hade också samma man och exakt likadant upplevelse två gånger innan. På grund av honom vågar jag inte pröva igen, sämsta bemötande någonsin jag hade haft. Han skrek åt mig, han var så negativ att jag blev så nervös för att kunna köra. Det enda gör han var att bara skapa negativ stämning.

Hoppas han får sparken.
Gäst 2018-08-02 23:02 ! Citera #
Fan vilken smuts den inspektören verkar vara.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 20:47
1
I dag 20:30
14
I går 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov